Події

         Доцент кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін Радченко Сергій Петрович виступив із доповіддю на Всеукраїнській науково-практичній конференції "ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ" на базі Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова (м. Київ) 30 – 31 травня 2017 року.
       Конференція була присвячена 75-річчю від Дня народження та 50-річчю трудової діяльності в університеті завідувача кафедри інформаційних технологій і програмування НПУ імені М.П. Драгоманова, академіка АНВО України, доктора педагогічних наук, професора Рамського Юрія Савіяновича.
       Доповідь Сергія Петровича у співавторстві із доцентом кафедри Астаф’євою М.М. була присвячена використанню засобів ІКТ при формуванні початкових навичок інтегрування. Таке поєднання сучасних інформаційних технологій та викладання математичних дисциплін викликало значний інтерес в учасників конференції та жваве обговорення можливого розширення використання ІКТ при вивченні інших дисциплін математики.
 

по      19 травня 2017 р. на кафедрі інформаційних технологій і математичних дисциплін Київського університету імені Бориса Грінченка відбуласяІ Всеукраїнська інтернет-конференція «Теоретико-практичні проблеми використання математичних методів та комп’ютерно-орієнтованих технологій в освіті та науці». Конференція була організована та проведена спільно з Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України за напрямками:

1. Комп’ютерно-орієнтовні технології в освіті.

2. Інформаційні технології у фундаментальних та прикладних дослідженнях сучасної науки.

3. Математичне моделювання та обчислювальні методи в освіті та науці.

     На конференції представлено 60 доповідей із різних регіонів України. Під час онлайн включення виступили науковці Донецького національного університету імені Василя Стуса (м. Вінниця), Київського університету імені Бориса Грінченка, Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України (м. Київ).

За результатами роботи конференції ухвалено:

  1. Провести ІІ Всеукраїнську інтернет-конференцію «Теоретико-практичні проблеми використання математичних методів та комп’ютерно-орієнтованих технологій в освіті та науці» в 2018 р.
  2. Сприяти впровадженню теоретичних і практичних результатів учасників конференції у практику університетської та академічної освіти та науки.
  3. Продовжити виконання комплексної кафедральної теми «Теоретичні та практичні аспекти використання математичних методів та інформаційних технологій в освіті та науці» (реєстраційний номер 0116U004625).

Рекомендувати учасникам конференції (Бодненко Д. М., Вембер В. П., Чеховський С. А., Олексів Н. А., Краснокутська І. В., Рижко-Семенюк С. М.) подати наукові статті до фахового журналу «Інформаційні технології і засоби навчання».

 

      19 травня 2017 р. на кафедрі інформаційних технологій і математичних дисциплін відбулася І Всеукраїнська інтернет-конференція «Теоретико-практичні проблеми використання математичних методів та комп’ютерно-орієнтованих технологій в освіті та науці».

      Із вітальним словом до учасників заходу звернулася Литвин Оксана Степанівна, кандидат фізико-математичних наук, старший науковий співробітник, професор кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін Київського університету імені Бориса Грінченка.

      Під час онлайн включення за допомогою «Skype» виступили: Дзигора К.Р., Нестеренко Т.В. (Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця) з доповіддю: «Некоторые методологические аспекты оценки корректности компьютерных вычислений в прикладных задачах»; Леонтьєва І. В. (Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ) з доповіддю: «Переваги та недоліки використання комп’ютерно зорієнтованих технологій навчання в освітньому процесі вищого навчального закладу»; Слабінога М.О. (Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, м. Івано-Франківськ) з доповіддю: «Використання віртуальних лабораторних стендів і тренажерів при організації навчально-методичної співпраці вищих навчальних закладів України»; Яцишин А.В. (Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ) з доповіддю: «Деякі аспекти застосування міжнародних наукометричних систем і баз даних у підготовці аспірантів та докторантів»; Вембер В.П. (Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ) з доповіддю: «Використання хмарних технологій в процесі підготовки вчителів інформатики»; Абрамов В.О. (Київський університет імені Бориса Грінченка) з доповіддю: «Створення макета для моделювання та вивчення колективної поведінки розосереджених мобільних роботів з навігаційною системою»; Шуть В.Я. (Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ) з доповіддю: «Комп’ютерно-орієнтовані технології в системі професійної підготовки публічних управлінців»; Білоус В.В. (Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ) з доповіддю: «Використання мобільно-ігрової системи навчання учнів початкової школи»; Моленко А.С., Гребенюк П.М, Литвин О. С. (Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ) з доповіддю: «Математичне моделювання механічної взаємодії вістря зондового мікроскопу з поверхнею»; Литвин О. С. (Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ) з доповіддю: «Контактний матричний термограф на базі платформи Arduino».

   За результатами роботи видано електронний збірник матеріалів І Всеукраїнської інтернет-конференції «Теоретико-практичні проблеми використання математичних методів та комп’ютерно-орієнтованих технологій в освіті та науці».

Дякуємо учасникам конференції за конструктивний науковий діалог та плідні дискусії. Бажаємо нових наукових звершень!

 

 

 

        18 травня 2017 р. на кафедрі інформаційних технологій і математичних дисциплін відбулася ІV Всеукраїнська науково-практична конференція молодих науковців «Інформаційні технології – 2017».

       Із вітальним словом до учасників заходу звернулися Михацька Алла Валер’янівна, декан Факультету інформаційних технологій та управління, кандидат педагогічних наук, та Прошкін Володимир Вадимович, професор кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін,доктор педагогічних наук.

        На пленарному засіданні виступили Варченко-Троценко Лілія, науковий співробітник НДЛ інформатизації освіти з доповіддю: «Впровадження технології 3d друку в освітньому процесі», Гондюл Олександра, студентка IV курсу спеціальності «Міжнародна інформація», яка представила цікавий матеріал на тему: «Віртуальна дипломатія як інструмент формування іміджу університету» та Радчук Олександр Володимирович, технічний директор BU DevStudio, BIONIC University з доповіддю «Сучасні тренди в ІТ. Як не загубитися поміж них?».

       У конференції взяли участь 160 науковців із 32 вищих навчальних закладів і наукових установ України.

      За результатами роботи видано електронний збірник тез ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців «Інформаційні технології – 2017».

Дякуємо учасникам конференції за конструктивний науковий діалог!

         Відповідно до навчального плану напряму підготовки 6.040302 «Інформатика*» студенти ІV курсу проходили практику з додаткової спеціалізації з 20 березня по 8 квітня 2017 року.

       Практика з додаткової спеціалізації «комп’ютерна графіка та дизайн» передбачає самостійну діяльність студента з поглиблення і закріплення теоретичних знань з дисциплін, передбачених навчальним планом із зазначеної додаткової спеціалізації. Вона спрямована на розвиток у студентів умінь, навичок застосовувати сучасні засоби і методи базових дисциплін спеціалізації.

       Мета практики з додаткової спеціалізації – практична підготовка до комплексного екзамену з додаткової спеціалізації та формування у випускників напряму підготовки 6.040302 «Інформатика*» системи знань з дисциплін, що забезпечують додаткову спеціалізацію практичного спрямування.

Основним завданням практики з додаткової спеціалізації є:

  • аналіз рівня організації наукових досліджень на базі практики та можливості їх застосування у власній роботі;
  • практичне засвоєння змістовної частини спеціальних дисциплін, що формують додаткові спеціалізації «комп’ютерна графіка та дизайн»;
  • опрацювання наукової, періодичної літератури й методичних матеріалів за напрямом додаткової спеціалізації;
  • збір, систематизація й узагальнення теоретичного і практичного матеріалу для підготовки до комплексного екзамену з додаткової спеціалізації;
  • набуття досвіду проведення емпіричних досліджень за напрямом спеціалізації;
  • закріплення знань та умінь збору та статистичної обробки емпіричного матеріалу;
  • оволодіння уміннями якісного та кількісного аналізу отриманих емпіричних даних;
  • підготовка тез доповіді на студентську конференцію або статті для опублікування.

       Базами практики було обрано сучасні компанії та фірми, на базі яких студенти мали змогу відточити свої навики роботи з різними програмними засобами, які вони вивчали впродовж чотирьох років навчання, та перейняти практичний досвід своїх старших наставників від бази практики. Таким чином закріпити набуті теоретичні та практичні знання в університеті в умовах реальної роботи над проектами: програмування різних програмних додатків, веб-дизайн та програмування сайтів, дизайн поліграфічної продукції, розробка фірмового стилю, шрифтів та логотипів, рекламних банерів, тощо. Зокрема, наші студенти добре себе зарекомендували у науково-методичному центрі інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності Київського університету імені Бориса Грінченка, де вони розробляли буклети та листівки, календарі та дизайн подарункових чашок (фото представлені нижче).

      В процесі проходження практики студенти склали реферати, огляди та проаналізували сучасний стан напряму «комп’ютерна графіка та дизайн». Найбільш ефективним методом навчання за спеціалізацією визначено проектну методику та практико орієнтовані завдання. Результати виробничої практики дають можливість зробити висновок про якісну підготовку бакалаврів до професійної діяльності. Студенти демонстрували повне розуміння завдань, знали та вміли використовувати необхідні інструменти та сервіси для отримання найкращого результату.

Випуск математичної газети

        У цьому 2016/2017 навчальному році на кафедрі інформаційних технологій і математичних дисциплін Факультету інформаційних технологій та управління відбудеться перший випуск магістрів спеціальності «Математика». Відповідно до навчального плану в лютому наші магістранти долучилися до когорти науково-педагогічних працівників кафедри в межах проходження асистентської практики.

      Майбутні магістри спробували свої сили за трьома напрямками: навчально-методична, наукова та соціально-гуманітарна робота. Одним із творчих завдань практики стала підготовка магістрантами математичної газети, метою якої є підвищення зацікавленості студентів математичною наукою. З матеріалами математичної газети можна ознайомитись на стенді Факультету інформаційних технологій та управління.

Сподіваємося, що випуск математичної газети стане доброю традицією кафедри, й цю ініціативу підхоплять студенти-математики та інформатики інших курсів.

Екскурсія до Національного музею «Чорнобиль»

 

       26 квітня 2017 року виповнюється 31 рік із дня Чорнобильської трагедії. В цей день в Київському університеті імені Бориса Грінченка заплановано ряд заходів щодо вшанування пам’яті жертв цієї трагедії. Тому 26 квітня студенти першого курсу спеціальності «Математика» та «Інформатика» у супроводі куратора Кучаковської Галини Андріївни та голови Ради студентського самоврядування Факультету інформаційних технологій та управління Кучеровської Вікторії відвідали Національний музей «Чорнобиль».

         Екскурсія для студентів виявилася дуже цікава. Багато експонатів виставлено в музеї – фотографії учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, багатьох з яких вже немає в живих; фотографії дітей, які народилися після катастрофи й мають певні проблеми зі здоров’ям; предмети побуту населення, які були змушені покинути власні домівки; прилади та знаряддя, яке використовували при ліквідації; розсекречені документи, карти. Експозиція музею також розповідає про героїчну, самовіддану працю людей багатьох професій — цивільних і військових — по ліквідації наслідків найбільшої техногенної та радіоекологічної катастрофи сучасності — ядерної аварії на Чорнобильській АЕС; відображає постчорнобильську екологічну ситуацію в Україні, міжнародне співробітництво з питань обмеження наслідків Чорнобильської катастрофи.

Ключова думка - пам'ятати про урок, який отримало людство за свою безвідповідальність.