Події

15 грудня викладачі кафедри були із дружнім візитом в НВК с. Здорівка Васильківського району. На зустрічі із вчителями та учнями школи на чолі із директором Григорієм Степановичем Петриком завідувач кафедри Литвин О.С. та доцент кафедри Астаф’єва М.М. розповіли про наш Університет, спецільності, за якими ми пропонуємо навчатись, студентське життя та ін. Слухачів зацікавила можливість навчатись на спеціальностях факультету і, зокрема, "математика" і "комп’ютерні науки і ІТ", особливо, із спеціалізаціями "бізнес-математика" та "інтернет речей".
 
Цікавою для учнів стала наша пропозиція прийняти участь у конференції "Інформаційні технології - 2017", яка планується у травні наступного року.
 
Дуже дякуємо господарям за теплий прийом та чекаємо у гості на День відкритих дверей!
 
 

 

7 грудня 2016 р. у рамках Грінченківської декади на кафедрі інформаційних технологій і математичних дисциплін пройшов науково-методичний семінар, на якому розглядались математичні методи кількісної оцінки ключових професійних компетенцій викладача університету (доповідач – Л. Ф. Василевич, кандидат технічних наук, доцент) та шляхи впровадження вивчення інтернету речей в освітню програму бакалаврів спеціальності «Комп’ютерні технології та ІТ» (доповідач – О. С. Литвин, кандидат фізико-математичних наук, старший науковий співробітник, завідувач кафедри). Крім викладачів кафедри на семінарі були присутні студенти 4 курсу спеціальності «Інформатика».

Виголошені доповіді викликали жваву дискусію. Зокрема, щодо можливих моделей кількісної оцінки ключових професійних компетенцій викладача активно обмінювались думками І. В. Машкіна, О. Б. Жильцов, М. М. Астаф’єва. В обговорення змісту нової спеціалізації «Інтерент речей» включились студенти із цікавими пропозиціями та слушними зауваженнями.

 

06 грудня 2016 року в межах Грінченківської декади на кафедрі інформаційних технологій і математичних дисциплін відбулося засідання гуртка «Математичні студії» (наукові керівники: Радченко Сергій Петрович, доцент, Астаф'єва Марія Миколаївна, доцент), завданнями якого є підвищення інтересу в студентів до математики, розвиток логічного мислення та вміння розв’язувати складні математичні задачі.

Під час заняття для студентів І-ІІ курсів розглянуто олімпіадні задачі та приклади з математичного аналізу та лінійної алгебри.

 

18 листопада 2016 р. у гості до кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін завітала  В.Г. Бевз, доктор педагогічних наук, професор, знаний науковець з проблем методології та методики математики.У межах навчальної дисципліни «Історія та філософія математики» Валентина Григорівна провела лекцію для магістрантів спеціальності «Математика», на якій ознайомила присутніх з методологічними аспектами математики, а також наголосила на основних напрямках розвитку сучасної математики як науки.

 

 

17 листопада команда нашого Університету взяла участь у фестивалі STEАM-fest, який організував Київський Палац дітей і юнацтва.
Студенти-інформатики 2 курсу Ільющенко Олександра та Павлівська Олена демонстрували відвідувачам пристрої на базі вбудованих мікропроцесорних систем та вироби, надруковані на 3D-принтері. Наша експозиція викликала жвавий інтерес для відвідувачів віком від 5 до 75 років, кожен із них знайшов щось цікаве для себе: малюків приваблювали іграшкові поїзд та тракторець, яскрава фігурка мультиплікаційного персонажа - посіпаки; школярів - гра "відгадай задумане число" та конструкція і можливості машинки Flowcode Buggy, яка рухалась по треку; дорослі цікавились моделями парктроніка та інклінометра. 
Для працівників навчальних заходів завідувач кафедри інформаційних технологій та математичних дисциплін Литвин О.С. розповіла про елементи STEM-освіти в Університеті, наші досягнення на сьогодні та плани на майбутнє.
Дякуємо організаторам за надану можливість поспілкуватись із широким колом учнів, батьків і вчителів, зацікавленим у поглибленому вивченні природничих наук, та поширити інформацію про наш Університет в цьому напрямку!
 

 

10 листопада в 13:40 в рамках відзначення Всесвітнього дня науки було проведено тренінг з геймдизайну «Гра з нуля» (модератор - Горбатовський Дмитро), у ході якого було розібрано поняття "відеогра", "геймдизайн", "геймплей", "дизайнерський документ" та їх складові. Тренінг поділявся на дві частини. Перша частина містила теорію про ключові поняття, демонстарцію прикладів кожного з перелічених компонентів. У ході другої частини було дано завдання "Придумати настільну гру, прописати її на папері, придумати правила, умови початку, перемоги, поразки та закінчення", у ході виконання якого потрібно було використати приготовлені матеріали, а саме - папір А3 та А4 формату, вушні палички, зубочистки, скотч, олівці, фломастери, ножиці, та своя фантазія. Для цього слухачі поділилися на п'ять команд, кожна з яких за відведений час мала створити ідею гри, опис, правила. Після цього опису потрібно було презентувати свою роботу, та пояснити її. Після чого кожна команда починала працю над грою та за пів-години вони мали створити основну модель гри та продемнострувати її, що успішно було ними зроблено.