13.09.2018, 256 день року - День Програміста!
13.09.2018, 256 день року - День Програміста!
12 вересня 2018 р. кафедра комп’ютерних наук і математики відкрила свій новий науковий рік науково-методологічним семінаром на тему: «Підготовка студентів спеціальності "Початкова освіта" до проектування мультимедійних освітніх ресурсів засобами хмаро орієнтованих сервісів». Доповідачем виступила аспірант кафедри Д. Л. Настас (науковий керівник – доц. В. П. Вембер).
Під час доповіді авторка дослідження розкрила можливості використання хмаро орієнтованих сервісів для проектування мультимедійних освітніх ресурсів, охарактеризувала особливості формування у майбутніх вчителів початкової школи навичок роботи з хмаро орієнтованими сервісами у межах вивчення низки навчальних дисциплін («ІКТ в освіті», «Методика навчання інформатики», «Спецпрактикум із інформатики», «Спецкурс із інформатики») та відповіла на запитання присутніх.
Колектив кафедри дякує Дар’ї Леонідівні за цікаву доповідь і бажає їй скорішого захисту кандидатської дисертації!
Минув черговий навчальний рік і кафедра інформаційних технологій випускає аж п’ять груп: магістри і бакалаври спеціальностей «Математика», «Інформатика» та «Комп’ютерні науки та інформаційні технологій».
Бажаємо нашим випускниками достойного життєвого шляху, успіхів і звершень!
А випускників-бакалаврів запрошуємо на магістерські програми кафедри за спеціальностями «Комп’ютерні науки» і «Математика».
В рамках міжнародного проекту за підтримки Erasmus+ КА2 «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання» (MoPED) 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP група учасників від Київського університету імені Бориса Грінченка, що є учасником даного проекту, ознайомилась з досвідом роботи Університету Кіпру http://kubg.edu.ua/prouniversitet/news/podiji/5509-navchalnyi-vizyt-do-universytetu-kipru.html. Одна з цікавих тем, що була представлена в межах навчального візиту, – «The Use of Digital Technologies in Mathematics Education».
21 червня 2018 року В.П. Вембер, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін провела семінар на тему: «Використання цифрових технологій для математичної освіти» для викладачів і студентів кафедри.
Вхідне опитування про програмні засоби та онлайнові ресурси для математичної освіти було проведено з використанням власних мобільних пристроїв учасників, відповіді відображені на віртуальній дошці. Опитування показало, що більшість ресурсів, які використовують європейські партнери, мало відомі в нашому Університеті.
Учасники з інтересом ознайомилися з можливостями представлених онлайнових сервісів та математичних бібліотек, зокрема https://www.nctm.org, http://nlvm.usu.edu, http://www.multiplication.com, https://mathematics.library.cornell.edu, https://www.explorelearning.com .
Детальне дослідження можливостей та напрямків використання даних ресурсів може стати предметом подальших наукових пошуків.
31 травня 2018 року в рамках міжнародного проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – №586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP та до Дня факультету інформаційних технологій та управління було проведено тренінг «Learning from failure». Захід спрямований на ознайомлення з новими концепціями в підвищенні мотивації, організації роботи в команді, методами саморозвитку та навчання.
В рамках тренінгу учасники вдосконалили свої soft-skills, взяли участь в діловій грі "Зефірна башта", обговорили особисті приклади невдач та продемонстрували взаємозв’язок між невдачами та уроками, які можна з них винести.
Захід підготовлений та проведений старшим викладачем кафедри комп'ютерних наук та математичних дисциплін Гладун Марією Анатоліївною для обміну досвідом після проходження навчання в Університеті науки і технології Краківської гірничо-металургійної академії ім. С. Сташіца (м. Краків, Польща) по міжнародному проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED).
30 травня 2018 року в рамках роботи студентського наукового гуртка «Використання ІКТ в освітньому процесі» (керівник БодненкоД. М., співкерівник: Г.A. Кучаковська), відбувся захист проектів студентів університету.
В ході підготовки проектів студенти досліджували наукометричні бази (DOAJ та Web of Science), їх головні особливості і специфіку використання. Отримані результати студенти представили у вигляді електронно-методичних матеріалів з теми до ELMS MOODLE. Під час захисту студентами розкрито результати науково-дослідної роботи з виникнення, розробки, теоретичного і практичного використання зазначених сервісів в професійній діяльності. Студенти мали змогу не тільки презентувати свої проекти, але й оцінювати одне одного за визначеними критеріями. У захисті прийняли участь 2 команди, в кожній з яких були доповідачі теоретичної частини дослідження та практики використання заявлених баз для наукових задач різного типу. Учасники проектів висловлювали свої власні зауваження щодо проектів конкурентів, об’єктивну критику та побажання.
Таким чином, в рамках реалізації проектів проводилась не тільки науково-дослідницька робота членів гуртка, а й забезпечувалась їх командна діяльність.
В суботу 26 травня 2018 року відбулось останнє заняття гуртка конструювання, робототехніки і 3D моделювання для школярів 6 класу під керівництвом аспіранта кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін Білоуса Владислава Володимировича.
Протягом семи місяців школярі створювали і програмували власних роботів, вивчали основи тривимірної комп’ютерної графіки та 3D друку. Власні проекти юні конструктори представляли перед вимогливою комісією: друзі і батьки. Захисти пройшли успішно, сертифікати отримали всі. І відразу наші гуртківці висловили бажання продовжити навчання в наступному році.
Дуже приємно, що запропонований нами гурток був цікавий і корисний школярам, і до зустрічі в наступному році!