Щиро вітаємо студентку III курсу спеціальності «Математика»
Кравчук Катерину Володимирівну
з отриманням іменної Грінченківської стипендії.
Щиро вітаємо студентку III курсу спеціальності «Математика»
Кравчук Катерину Володимирівну
з отриманням іменної Грінченківської стипендії.
3 грудня 2018 року в рамках Грінченківської декади на кафедрі комп’ютерних наук і математики відбувся тренінг «LearningApps - можливості використання в освітньому процесі». Модератором виступила Сабліна Милана Андріївна, викладач кафедри.
У процесі тренінгу було розглянуто основні аспекти сервісу Learningapps у контексті створення навчальних вправ, їх додавання до власних веб-ресурсів, залучення студентів до навчання в ігровій формі тощо.
Учасники тренінгу дізналися про можливість активного використання інструментів сервісу, а також спробували розробити інтерактивні вправи з елементами гри.
13 листопада 2018 року відбулась зустріч студентів спеціальності 111 Математика з професором Stony Brooc University (США) Романом Самуляком. На зустрічі також були присутні Самойленко Валерій Григорович, доктор фізико-математичних наук, завідувач кафедри математичної фізики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, завідувач кафедри «Комп'ютерних наук і математики» Литвин О. С., доценти кафедри Астаф'єва М. М., Бодненко Д. М., Радченко С. П., Семеняка С.О.
У ході бесіди Роман Самуляк акцентував увагу на актуальності та затребуваності спеціалістів з прикладної математики як в наукових галузях, так і у виробництві; окреслив напрямки наукових досліджень, які запроваджені та розвиваються на базі Stony Brooc University. До них належать: прикладна математика (Computational & Applied Mathematics: Algorithms, high performance computing, Big data systems, Computational physics), статистика (Statistics: Data science, Financial statistics, Biostatistics), дослідження операцій (Operations Research: Decision science, Optimization, smart energy) та інші.
Окрім того Самуляк Роман ознайомив студентів-математиків з умовами грантових програм магістерського курсу, постмагістерського (PhD) та запросив наших випускників на навчання в Stony Brooc University, зауваживши, що гарні знання математики в поєднанні зі знаннями англійської мови відкривають широкі можливості як в Україні, так і за кордоном.
Виробничу (асистентську) практику студентів VІ курсу другого (магістерського) освітнього рівня денної форми навчання спеціальності 122 Комп’ютерні науки, освітньої програми «Інформатика» групи ІНм-1-17-1.4д Факультету інформаційних технологій та управління було проведено в термін з 01.10.2018 р. по 12.11.2018 р. (6 тижнів).
Обсяг завдань та засоби їх виконання визначені програмою практики і були повідомлені студентам-практикантам на настановчій конференції, яка відбулась 01.10.2018 року.
Студенти-практиканти були розподілені між керівниками практики у відповідності з їх індивідуальним навчальним навантаженням:
Відповідальним керівником виробничої (асистентської) практики призначено Бодненко Д.М.
Базою для проведення практики визначено:
Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра комп’ютерних наук і математики (м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б).
Студентів направлено та закріплено керівників практики:
1. Василенка Андрія В’ячеславовича
2. Ващенка Анатолія Тарасовича
3. Войціх Наталію Олександрівну
4. Гуменюка Микиту Дмитровича
5. Кайдана Максима Анатолійовича
6. Карасюка Георгія Олександровича
7. Кривка Дениса Олексійовича
8. Кузьменко Анастасію Вікторівну
9. Ліпіна Тимура Михайловича
10. Сагайдака Олександра Володимировича
11. Смовжа Станіслава Максимовича
12. Степаненко Анастасію Романівну
Керівник практики від Університету:
Литвин Оксана Степанівна – завідувач кафедри комп’ютерних наук і математики, кандидат фізико-математичних наук, старший науковий співробітник.
13. Тельних Людмилу Володимирівну
14. Уварова Максима Андрійовича
15. Чілій Олену Володимирівну
Керівник практики від Університету:
Бодненко Дмитро Миколайович – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри комп’ютерних наук і математики Кількість студентів що проходили практику за розподілом університету – 15 осіб, за клопотанням – відсутні.
У процесі практики відбувався тісний контакт керівників практики з студентами-практикантами. Кожним керівником практики були визначені дні індивідуальних консультацій, складено графіки проведення практики кожним студентом. Щоденно керівники безпосередньо контролювали виконання завдань практики студентами.
Програму практики було виконано всіма студентами.
Слід відзначити студентів: Гуменюка М.Д., Карасюка Г.О., Кузьменка А.В., Чилій О.В., які відповідально працювали та творчо підійшли до виконання завдань практики, за що були відзначені оцінкою «А» за шкалою ECTS.
Підсумкова конференція відбулась 12.11.2018 року, на якій студентам було вказано на допущені помилки, визначено основні труднощі, з якими зустрічались студенти-практиканти під час проходження асистентської практики та шляхи їх подолання, виставлено підсумкові оцінки.
Загалом виробничу (асистентську) практику проходили студенти кількістю 15 осіб. Диференційований залік з виробничої (асистентської) практики визначив такі результати:
Таблиця 1
Зведена таблиця результатів практики
спеціальності 122 Комп’ютерні науки,
освітньої програми «Інформатика» групи ІНм-1-17-1.4д
Назва показник |
Кількісний показник |
Відсотковий показник |
«зараховано» / «А» |
5 |
27% |
«зараховано» / «В» |
- |
- |
«зараховано» / «С» |
- |
47% |
«зараховано» / «D» |
2 |
6% |
«зараховано» / «E» |
2 |
20% |
«не зараховано» / «FХ» |
1 |
0% |
«не зараховано» / «F» |
- |
- |
Успішність |
15 |
100% |
Якість |
3 |
27% |
Усього |
15 |
100% |
Пропозиції щодо оптимізації проходження практики у наступному
навчальному році:
- звернути увагу студентів на підвищення методичного рівня викладацької діяльності;
- приділити увагу навчально-методичній підготовці студентів до здійснення самоаналізу студентами проведеного заняття в процесі проходження визначеного виду практики;
- акцентувати увагу студентів на вчасному поданні керівникам практики звітної документації.
12.11.2017 р.
Відповідальний керівник практики, к.п.н.,
доцент кафедри комп’ютерних наук і математики Д.М. Бодненко
6 та 8 листопада 2018 року кафедра комп’ютерних наук і математики спільно з кафедрою інформаційної та кібернетичної безпеки здійснили серію профорієнтаційних заходів у форматі «індивідуальний день відкритих дверей». Нашими гостями були учні київських шкіл № 121 та № 110 імені К. Гапоненка. День відкритих дверей проводили Литвин О.С., Бодненко Д.М. та Складаний П.М. Учні вперше відвідали Університет і щиро дякували за можливість ознайомитись з практикоорієнтованою специфікою освітньої діяльності нашого Університету. Зокрема, їх приємно вразили комп’ютерні класи і лабораторії, в яких навчаються наші студенти, «родзинки» освітніх програм спеціальностей 111 Математика, 122 Комп’ютерні науки та 125 Кібербезпека. Багато питань викликали спеціалізації, які пропонуємо в межах спеціальностей (прикладна математика, бізнес-математика для математиків та програмування і інтернет речей для майбутніх ІТ-фахівців). Але особливо хотілося б зазначити, що ініціаторами цих відвідин стали наші студенти-випускники 6 курсу спеціальності «Математика»
Але профорієнтаційні заходи кафедри включають не тільки екскурсії, це кропітка робота в різних формах. Наприклад, з метою популяризації математичної освіти розпочато серію занять із студентами нашого Університетського коледжу, які бажають зануритись глибше в дивовижний світ математики, і далі, сподіваємось, пов’язати з нею свою майбутню професійну діяльність. Заняття проводить доцент кафедри КНіМ Астаф’єва М.М. Завдяки майстерності Марії Миколаївни на перший погляд суха і важка дисципліна відкривається з іншого боку – як цікава і «жива» галузь, дуже актуальна в сьогоднішньому цифровому і технологічному суспільстві.
27.10.18 в Києві пройшов Чемпіонат Європи з Кіокушин карате за версією Ояма Карате.
У межах міжнародного проекту за підтримки Erasmus+ КА2 «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання» (MoPED) 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP 7 листопада 2018 року Вембер Вікторією Павлівною, кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри комп’ютерних наук і математики проведено науково-методичний семінар на тему: «Засоби організації дослідницького навчання».
В ході семінару були розглянуті модель реалізації технології дослідницького навчання (Inquiry Based Learning) та засоби для її підтримки. Викладачі ознайомилися зі структурою екосистеми Go-Lab, до складу якої входять портал Go-Lab низкою віртуальних лабораторій, додатків, які можуть бути використані при створенні дослідницьких навчальних просторів тощо. Учасникам семінару було продемонстровано особливості пошуку віртуальних лабораторій на сайті Phet.colorado.edu. Значна увага приділена ознайомленню з платформою для створення дослідницьких навчальних просторів Graasp. Розглянуто особливості створення та використання дослідницьких навчальних просторів – Inquiry Learning Spaces (ILS) за допомогою інструментарію платформи Graasp.