Проблема підготовки студентів спеціальності 122 Комп’ютерні науки – важливе і складне питання, оскільки технології та їх застосування оновлюються дуже динамічно. Сьогоднішні студент першого курсу після четвертого із дипломом бакалавра вийдуть в інший світ, з іншими потребами і запитами.
Щоб бути «в темі», ми вносимо актуальні зміни в освітню програму і навчальний план наших бакалаврів, щороку оновлюємо наші робочі програми навчальних дисциплін. При цьому обов’язково радимось із роботодавцями, які розуміючи актуальність ефективної підготовки наших студентів, а їх майбутніх працівників, активно співпрацюють з освітянами.
Один із таких заходів – I-Tech Teachers: Deep-dive to Business (організатор компанія SoftServe) – відвідала завідувач кафедри комп’ютерних наук і математики Факультету інформаційних технологій та управління Університету Грінченка Литвин О.С.
Це був дводенний інтенсивний курс, розроблений експертами SoftServe спеціально для викладачів ІТ-напрямів. Для чого: максимально допомогти інтегрувати потреби ринку в освітній процес, поділитись особливостями роботи в ІТ-компанії та кваліфікаційними вимогами на різних посадах (розробник, тестувальник, projectmanager, Solutions Architect, DevOpsта ін.), зробити навчання корисним та цікавим для студентів.
Доповіді були дуже цікавими та інформаційними. Йшлося не тільки про розвиток фахових компетентностей студентів, але й перспективи та ризики сучасної ІТ-індустрії на українському та глобальному ринках, управління складними живими системами в цифрову епоху, як отримати першу роботу та розвивати людські навички майбутнього.
Після проходження курсу кожного з учасників попросили поділитись враженнями про нього. Учасники емоційно і щиро висловлювались про те, що вони відчувають і як ця зустріч перетвориться на реальні справи.