Події

7 грудня 2016 р. у рамках Грінченківської декади на кафедрі інформаційних технологій і математичних дисциплін пройшов науково-методичний семінар, на якому розглядались математичні методи кількісної оцінки ключових професійних компетенцій викладача університету (доповідач – Л. Ф. Василевич, кандидат технічних наук, доцент) та шляхи впровадження вивчення інтернету речей в освітню програму бакалаврів спеціальності «Комп’ютерні технології та ІТ» (доповідач – О. С. Литвин, кандидат фізико-математичних наук, старший науковий співробітник, завідувач кафедри). Крім викладачів кафедри на семінарі були присутні студенти 4 курсу спеціальності «Інформатика».

Виголошені доповіді викликали жваву дискусію. Зокрема, щодо можливих моделей кількісної оцінки ключових професійних компетенцій викладача активно обмінювались думками І. В. Машкіна, О. Б. Жильцов, М. М. Астаф’єва. В обговорення змісту нової спеціалізації «Інтерент речей» включились студенти із цікавими пропозиціями та слушними зауваженнями.

 

06 грудня 2016 року в межах Грінченківської декади на кафедрі інформаційних технологій і математичних дисциплін відбулося засідання гуртка «Математичні студії» (наукові керівники: Радченко Сергій Петрович, доцент, Астаф'єва Марія Миколаївна, доцент), завданнями якого є підвищення інтересу в студентів до математики, розвиток логічного мислення та вміння розв’язувати складні математичні задачі.

Під час заняття для студентів І-ІІ курсів розглянуто олімпіадні задачі та приклади з математичного аналізу та лінійної алгебри.

 

18 листопада 2016 р. у гості до кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін завітала  В.Г. Бевз, доктор педагогічних наук, професор, знаний науковець з проблем методології та методики математики.У межах навчальної дисципліни «Історія та філософія математики» Валентина Григорівна провела лекцію для магістрантів спеціальності «Математика», на якій ознайомила присутніх з методологічними аспектами математики, а також наголосила на основних напрямках розвитку сучасної математики як науки.

 

 

17 листопада команда нашого Університету взяла участь у фестивалі STEАM-fest, який організував Київський Палац дітей і юнацтва.
Студенти-інформатики 2 курсу Ільющенко Олександра та Павлівська Олена демонстрували відвідувачам пристрої на базі вбудованих мікропроцесорних систем та вироби, надруковані на 3D-принтері. Наша експозиція викликала жвавий інтерес для відвідувачів віком від 5 до 75 років, кожен із них знайшов щось цікаве для себе: малюків приваблювали іграшкові поїзд та тракторець, яскрава фігурка мультиплікаційного персонажа - посіпаки; школярів - гра "відгадай задумане число" та конструкція і можливості машинки Flowcode Buggy, яка рухалась по треку; дорослі цікавились моделями парктроніка та інклінометра. 
Для працівників навчальних заходів завідувач кафедри інформаційних технологій та математичних дисциплін Литвин О.С. розповіла про елементи STEM-освіти в Університеті, наші досягнення на сьогодні та плани на майбутнє.
Дякуємо організаторам за надану можливість поспілкуватись із широким колом учнів, батьків і вчителів, зацікавленим у поглибленому вивченні природничих наук, та поширити інформацію про наш Університет в цьому напрямку!
 

 

10 листопада в 13:40 в рамках відзначення Всесвітнього дня науки було проведено тренінг з геймдизайну «Гра з нуля» (модератор - Горбатовський Дмитро), у ході якого було розібрано поняття "відеогра", "геймдизайн", "геймплей", "дизайнерський документ" та їх складові. Тренінг поділявся на дві частини. Перша частина містила теорію про ключові поняття, демонстарцію прикладів кожного з перелічених компонентів. У ході другої частини було дано завдання "Придумати настільну гру, прописати її на папері, придумати правила, умови початку, перемоги, поразки та закінчення", у ході виконання якого потрібно було використати приготовлені матеріали, а саме - папір А3 та А4 формату, вушні палички, зубочистки, скотч, олівці, фломастери, ножиці, та своя фантазія. Для цього слухачі поділилися на п'ять команд, кожна з яких за відведений час мала створити ідею гри, опис, правила. Після цього опису потрібно було презентувати свою роботу, та пояснити її. Після чого кожна команда починала працю над грою та за пів-години вони мали створити основну модель гри та продемнострувати її, що успішно було ними зроблено.

 

он     Спеціалісти у сфері інформаційних технологій сьогодні одні з найбільш затребуваних та    високооплачуваних. Але для успішної реалізації себе як ІТ-фахівця працівник повинен      володіти складним комплексом знань та навичок. Роботодавці чекають від претендентів не  тільки фахових компетентностей, а й впевнені знання англійської мови, готовність до  постійної самоосвіти і професійного самовдосконалення. Тому інформація про те, яких  співробітників шукають зараз роботодавці та якими навичками слід володіти, щоб отримати  роботу в IT-галузі, є дуже актуальною для студентів.

 

Саме цим питанням, а також особливостям навчання ІТ-спеціалістів за кордоном, була присвячена лекція професора Лусіадського університету (Португалія) Пауло Пінто (Paulo Jorge Gonçalves Pinto), фахівця в області проектування баз даних, програмування та ІТ-консультантингу для підприємств, яка відбулась 8 листопада на Факультеті інформаційних технологій та управління Київського університеті імені Бориса Грінченка за ініціативи та сприяння проректора з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності Морзе Наталії Вікторівні.

Професор також окреслив принципи побудови, функціонування та управління інформаційними системами підприємств, звернув увагу на необхідність дотримання етичних норм при роботі з інформацією та вміння працювати в колективі над спільним програмним продуктом.

Про інтерес до даної тематики свідчить те, що крім студентів-інформатиків та викладачів кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін, на лекції були присутні студенти спеціальностей «Математика» і «Фінанси і кредит». 

Лекція була цікава, динамічна та інформаційно насичена, тому викликала численні запитання уважних слухачів і жваве обговорення. Дякуємо пану Паулу Пінто за живе і корисне спілкування.