Події

    Добігає кінця перший семестр 2017-2018 навчального року. Як завжди, блискавично промайнули новорічні свята, залишивши нам яскраві спогади зі смаком глінтвейну та запахом ялинки, і настала пора зимової сесії. Для когось вона є найпершою, для когось найскладнішою, для інших – переможною у боротьбі за бажану оцінку, а для магістрів шостого курсу спеціальності математика вона стане першим кроком на шляху до омріяних дипломів. Адже саме зараз на повірку виходять результати багаторічної праці наших магістрантів – вони складають державні екзамени. 17 січня 2018 р. відбувся Комплексний державний екзамен з математики, а 23 січня 2018р. – Комплексний екзамен з інформатики та методики її навчання в школі.

    Усі попрацювали на славу. І Екзаменаційні комісії, до складу яких ввійшли досвідчені викладачі кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін: доктор педагогічних наук Прошкін Володимир Вадимович, кандидат фізико-математичних наук Астаф’єва Марія Миколаївна, кандидати технічних наук Мельник Ірина Юріївна та Машкіна Ірина Вікторівна, кандидат педагогічних наук Вембер Вікторія Павлівна.

   Представником роботодавця виступив старший науковий співробітник відділу математичної фізики Інституту математики НАН України, кандидат фізико-математичних наук Бойко Вячеслав Миколайович.

    Очолив комісії доктор фізико-математичних наук, професор, член-кореспондент НАН України, завідувач лабораторії крайових задач теорії диференціальних рівнянь Інституту математики НАН України Бойчук Олександр Андрійович.

Але, вочевидь, що левова частка, як навантаження, так і хвилювань, випала на долю наших магістрантів. Вони з гідністю з усім впорались і достойно представили свої здобутки у навчанні. У їхній скарбничці 5 відмінних оцінок з математики і 6 відмінних оцінок з інформатики та методики її навчання в школі.

Привітаємо наших магістрантів та побажаємо успішно захистити дипломні проекти в червні. Так тримати!!!

    21 грудня 2017 року на відкритому занятті гуртка «Використання ІКТ в освітньому процесі» (керівник: Бодненко Д.М., співкерівники: Литвин О. С., Кучаковська Г.С.) відбувся захист проектів студентів університету з використання хмарних технологій в професійній діяльності. 

    Вході захисту проектів, досліджувалися хмарні сервіси (Google Classroom, Wikipedia, Facebook, Telegram, TesTeach тощо) їх головні особливості і специфіка використання у роботі фахівців філології (українська мова та література; германські мови та літератури). Студентами розкрито результати науково-дослідної роботи з виникнення, розробки, теоретичного і практичного використання хмарних сервісів в професійній діяльності. Особливістю проектів було дослідження роботи хмарних сервісів і імплементації матеріалів у вигляді комплексу електронно-методичних матеріалів з теми в ELMS MOODLE Київського університету імені Бориса Грінченка.

   Студенти мали змогу не тільки презентувати свої проекти широкій аудиторії, але й оцінювати одне одного за визначеними критеріями (теоретичний, практичний (семінарські, лабораторні роботи), тестовий контроль (банк питань) і публікація оцінювались за відповідною шкалою). У двох етапах прийняли участь 7 команд (Google Classroom, Wikipedia, Facebook, Telegram, TesTeachPrometeus, Gallo), в кожній з яких були доповідачі теоретичної частини дослідження та практики реалізації заявлених сервісів. Такий захід передбачив не тільки науково-дослідницьку роботу гуртка а й команду діяльність учасників освітнього процесу. Учасники проектів висловлювали свої власні побажання щодо проектів конкурентів, об’єктивну (але не завжди) критику, позитивні і негативні відгуки.

    Такий захід стимулює серед студентської молоді навчання на дослідницькій основі та командну роботу. У ході аналізу кожного з проектів учасників, відкрилися нові можливості хмарних сервісів. Було окреслено перспективи використання їх у роботі фахівця української та іноземної мови, зазначено основні переваги і недоліки використання сервісів як в освітньому процесі, так і в практичній діяльності майбутніх фахівців.

   20 грудня 2017 р. на Факультеті інформаційних технологій та управління з ініціативи проректора з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності доктора педагогічних наук, професора Морзе Н.В. відбулась лекція "Історія інновацій в ІВМ. Еволюція в ІТ індустрії. IV технологічна революція. Епоха конгнітивних обчислень", яку прочитав викладачам і студентам факультету координатор зв’язків з університетами та державним сектором компанії "ІВМ Україна" Олександр Данько.
Слухачі із цікавістю прослідкували розвиток компанії ІВМ як флагмана ІТ-індустрії та одного із ініціаторів четвертої технічної революції, ознайомились із сучасними базовими технологіями ІВМ: хмарними обчисленнями, мобільними застосунками, інтернетом речей, соціальними мережами, обробкою та аналізом великих даних.
   Також п. Олександр ознайомив наших студентів із можливостями стажування, а потім і працевлаштування в ІВМ, а також сучасним програмним забезпеченням, яке можна використовувати як у навчанні, так і в професійній діяльності.
Важливо для університету стане підписання із ІВМ Меморандуму про взаєморозуміння в рамках якого планується:
- створення Академічного центру компетенції IBM для сприяння впровадженню та розповсюдженню Університетом концепції Smarter Planet.
- сприяння Університету в доступі до технологій IBM для використання в процесі впровадження та розповсюдження Університетом концепції Smarter Planet, у навчальному процесі та при проведенні некомерційних наукових досліджень;
- освоєння організаційних та технологічних форм підтримки розробників інформаційних технологій, що базуються на технологіях IBM.
 

   6 грудня 2017 року на кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін у рамках Грінченківської декади було проведено науково-методичний семінар на тему: «Сучасні педагогічні та ІКТ-технології у вищих навчальних закладах та шляхи їх упровадження». Доповідачем виступила Вембер В.П., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри ІТМД.

   Автором було представлено основні аспекти формувального і пірінгового навчання, окреслено шляхи впровадження в освітній процес пірінгового оцінювання за допомогою ІКТ, проаналізовано результати опитування науково-педагогічних працівників Університету щодо використання ІКТ в освітньому процесі.

Актуальна доповідь Вембер В.П. визвала жваву дискусію серед членів кафедри та аспірантів.

На засіданні Вченої ради Університету 23 листопада 2017 року розглянуто та затверджено освітні програми для першого (бакалаврського) та другого (магістерського) освітніх рівнів "Безпека інформаційних і комунікаційних систем (код 125.00.01) (спеціальність125 Кібербезпека, галузь знань 12 Інформаційні технології).

           29 листопада 2017 року був особливим днем для студентів-математиків. Вони побували в Інституті математики Національної академії наук України, де спілкувалися з видатним вченим-математиком, директором Інституту, академіком Анатолієм Михайловичем Самойленком та заступником директора з наукової роботи, доктором фізико-математичних наук Олександрою Вікторівною Антонюк. Анатолій Михайлович та Олександра Вікторівна познайомили студентів з історією Інституту математики, яка налічує майже 84 роки, розповіли про основні напрямки наукової діяльності Інституту, всесвітньо відомі наукові математичні школи України та їх засновників і найвизначніших представників. У ході зацікавленого спілкування намітилися конкретні практичні форми співпраці, можливості для студентів ближче познайомитися з реальною математичною наукою.

            На завершення зустрічі – колективне фото в залі засідань, де розміщена портретна галерея директорів Інституту.

   У середу 29 листопада 2017 р. в рамках інформаційних заходів з питань євроатлантичної інтеграції України відбувся семінар для студентів та викладачів «Євроатлантична система інформаційної безпеки»
   Доповідач: старший викладач кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін Павло Складанний. На семінарі розглядались актуальні питаня інформаційної безпеки, зокрема, аналіз статистики та динаміки кібернетичних атак на країни Євроатлантичного союзу, протидія атакам, роль та місце України в системі забезпечення захисту кібернетичного простору світу. Також слухачі дізнались про типи кібернетичних атак і можливості неспеціального захисту від них.