Вітаємо з перемогою!
У лютому 2022 року, напередодні війни, був проведений конкурс проєктів презентації Університету у соціальних мережах.
Мета заходу - сприяння підвищенню активності грінченківців у соціальних мережах, заохочення найбільш ефективних практик просування інноваційних ідей у соціальних медіа.
За підсумками конкурсу найкращим проєктом презентації Університету в соціальних мережах став проєкт кафедри інформаційної та кібернетичної безпеки імені професора Володимира Бурячка Факультету інформаційних технологій та управління, який посів I місце одноосібно!
Вітаємо колектив кафедри з заслуженою перемогою і зичимо подальшого натхнення, нових злетів та перемог!
17-19 січня 2022 року у Київському університеті імені Бориса Грінченка в рамках планових заходів рамкового Українсько-естонського проєкту "Консультування українських університетів щодо розробки навчальних планів магістерської роботи в електронному уряді" (МОН Естонії, Таллінській технологічний університет) на факультеті інформаційних технологій та управління проходила 2-га Зимова школа з електронного урядування та управління. Координатор проєкту д.п.н, професор кафедри кафедри комп’ютерних наук і математики Морзе Наталія.
В роботі зимової школи прийняли участь викладачі та науковці Таллінського технологічного університету та нашого Університету. Крім того долучилися до роботи і викладачі та студенти вищих та середніх закладів освіти міста Києва. В ході інтерактивних семінарів учасники мали можливість сформувати цілісне уявлення про кращі європейські практики реалізації різних сфер цифрового суспільства та проаналізувати завдання та виклики цифрового управління для сфери освіти.
Протягом трьох насичених днів команда лекторів та тренерів з Естонії, США та Грузії провела актуальні інтерактивні семінари з нормативно-правового забезпечення електронного управління, ролі штучного інтелекту в цифрових сервісах громадянського суспільства, управління ідентифікацією дизайном та орієнтацією електронних послуг, управління змінами, інтероперабільності цифрових даних, когнітивних засад лідерства у цифровому суспільстві.
2га Зимова Школа з електронного врядування закінчилася презентацією групових проєктів учасників, які складалися з розробок моделей цифрових сервісів для сфери середньої і вищої освіти, громадянського суспільства, інтернаціоналізації. Учасниками були презентовані проєкти цифрових сервісів (електронні інфраструктури, додатки, рекомендації) E-shcooler, One Click Scholarship, E-therapy Chabot, KOS (Kids' Online Security).
13 грудня 2022 року в рамках роботи студентського наукового гуртка «Використання ІКТ в освітньому процесі» (керівник Бодненко Д.М.,співкерівник Кучаковська Г.A.) відбувся захист проєктів студентів університету. В ході підготовки проєктів студенти досліджували хмарні сервіси (Google Blogger, Google Форми; Lucidchart, Classroom), їх головні особливості і специфіку використання. Отримані результати студенти представили у вигляді електронно-методичних матеріалів для розміщення в LMS MOODLE. Під час захисту студентами розкрито результати досліджень виникнення, розробки, теоретичного і практичного використання зазначених сервісів в професійній діяльності. Студенти мали змогу не тільки презентувати свої проєкти, але й оцінювати одне одного за визначеними критеріями. У захисті взяли участь 3 команди, в кожній з яких були доповідачі теоретичної частини дослідження та практики використання заявлених сервісів для наукових задач різного типу. Учасники висловлювали свої власні зауваження щодо проєктів конкурентів, об'єктивну критику та побажання. Таким чином, в рамках реалізації проєктів проводилась не тільки науково-дослідницька робота членів гуртка, а й забезпечувалась їх командна діяльність.
23 грудня 2021 року в рамках роботи студентського наукового гуртка «Використання ІКТ в освітньому процесі» (керівник Бодненко Д.М., співкерівник: Кучаковська Г.A.), відбувся захист проектів студентів університету.
В ході підготовки проектів студенти досліджували хмарні сервіси (Google Земля, Edmodo, Classroom, Canva, Gimp online, Adobe Spark for Education, Zoom, Pinterest та Discord), їх особливості і специфіку використання. Отримані результати студенти представили у вигляді електронно-методичних матеріалів з теми в LMS MOODLE. Під час захисту студентами розкрито результати науково-дослідної роботи з виникнення, розробки, теоретичного і практичного використання зазначених сервісів в професійній діяльності. Студенти мали змогу не тільки презентувати свої проекти, але й оцінювати одне одного за визначеними критеріями. У захисті прийняли участь 5 команд, в кожній з яких були доповідачі теоретичної частини дослідження та практики використання заявлених сервісів для наукових задач різного типу. Учасники проектів висловлювали свої власні зауваження щодо проектів конкурентів, об’єктивну критику та побажання.
Таким чином, в рамках реалізації проектів проводилась не тільки науково-дослідницька робота членів гуртка, а й забезпечувалась їх командна діяльність.
17 грудня 2021 р. викладачі кафедри комп’ютерних наук і математики Факультету інформаційних технологій та управління Н.В. Морзе, І.В. Машкіна, Н.А. Бойко, Д.М. Бодненко, В.В. Прошкін, Г.А. Кучаковська взяли участь у роботі 9th Workshop on Cloud Technologies in Education, яка проходила на базі Криворізького державного педагогічного університету в онлайн форматі.
Науковці нашого Університету представили доповіді на теми: «Experience in training specialists with mathematical computer modeling skills, taking into account the needs of the modern labor market», «Using the Yammer cloud service to organize projectbased learning methods».
За результатами конференції буде видано збірник, що індексується у НБД Scopus.
9 грудня 2021 року в рамках Грінченківської декади студенти та викладачі Факультету інформаційних технологій та управління стали учасниками майстер-класу «Теорія ігор: від науки до життя». Захід провів Прошкін В.В., доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри комп’ютерних наук і математики.
Студенти ознайомились з історією виникнення теорії ігор, сучасним станом та напрямами їх розвитку, розглянули деякі популярні задачі.