Події

14 вересня 2023 року студенти 1 курсу спеціальності "Комп'ютерні науки" в рамках дисципліни "Університетські студії: Я-студент" відвідали Музей Бориса Грінченка. Цікавим було те, що екскурсію музеєм проводили студентки 2 курсу спеціальності "Філологія" - Ткач Лілія, Сопіга Анастасія та Осипчук Марина під керівництвом молодшого наукового співробітника музею Яковлевої Ірини Вадимівни. Першокурсникам сподобалось, що їх ровесниці проводять екскурс у минуле, тому було багато запитань, власних думок та обговорень. А ще наші студенти спробували дослідити Словник української мови за редакцією Б.Д. Грінченка, виданий у 1907 році: знаходили цікаві слова, шукали їх тлумачення.  
 
Важливий висновок наших студентів після відвідування музею: Борис Грінченко видатна особистість, є прикладом для кожного з нас як лідер-служитель Україні – розвиненій, процвітаючій, незалежній та освіченій!

 
 

11-13 вересня на базі Університету в Катанії (Італія) проходила міжнародна наукова конференція «Використання цифрових інструментів у математичній освіті». Наш факультет представляла команда науковців: Литвин Оксана, Астаф’єва Марія, Глушак Оксана і Прошкін Володимир. В доповіді були представлені для обговорення спільноти результати дослідження формування у студентів концептуального розуміння математики засобами цифрових технологій. Ця тема сьогодні є дуже актуальна для математичної освіти, тому доповідь викликала зацікавленість та жваве обговорення серед учасників конференції.

Завершилася вступна кампанія 2023 року і аудиторії Факультету відкрили свої двері перед студентами-першокурсниками. Це так хвилююче: знайомства з одногрупниками, викладачами, «вступ до спеціальності», який розпочинається з однойменної дисципліни і поступово перетворюється на відчуття «Я – студент». Студент-грінченківець, що не лише підтримує, а й активно просуває ідею лідерства, яка є стратегічно важливою для нашого Університету.

У цьому нас переконує приклад Бавровської Валерії, першокурсниці спеціальності Математика. З перших днів свого студентського життя вона активно влилася до університетської спільноти і відстояла позиції лідерства нашого Факультету у корпоративному турнірі з настільного тенісу в рамках щорічних змагань Кубку Віктора Огнев’юка.

Завдяки своїй наполегливості та спортивному таланту Валерія посіла третю сходинку на п’єдесталі переможців. Ми щиро вітаємо її з бронзовою нагородою та бажаємо подальших успіхів, адже «добрий початок – це лише половина справи».

 

Це не єдиний день у році, коли ми згадуємо, віддаємо шану, розповідаємо про тих, хто віддав життя, щоб відстояти Україну, її державність, незалежність і соборність. Але це особливий день, нагода для всіх у суспільстві разом зосередитися на пам’яті, шані і вдячності.


Цей День пам’яті держава започаткувала в 2019 році. Саме 29 серпня, бо з цією датою пов’язаний один із найтрагічніших епізодів російсько-української війни до повномасштабного вторгнення – вихід українських воїнів з оточення під Іловайськом у 2014 році. Тоді російське керівництво – традиційно для себе – порушило домовленості: українських військових розстріляли, коли вони колонами проходили тим, що мало бути «зеленим коридором». Їхній шлях пролягав через соняшникові поля. Тому традиційним символом пам’ятного дня 29 серпня став соняшник. 


Боротьба проти російського агресора згуртувала українську націю. Україна може спертись на широку підтримку громадян, бо на захист незалежності держави стали жителі всіх, без винятку, регіонів нашої країни.

За свободу ми платимо надзвичайно високу ціну. Тому пам’ять про борців і їхню звитягу є найвищою цінністю для національної ідентичності. Маємо зробити все, щоб зберегти та зміцнити пам’ять про полеглих Героїв на багато поколінь вперед.

Вічна і світла пам’ять загиблим Захисникам і Захисницям України!

1693232747 6420

Щорічно, 23 серпня, українці відзначають День прапора 2023. Свято засноване указом Леоніда Кучми в 2004 році з метою виховання поваги громадян до державних символів України.

Синьо-жовте поєднання утвердилося як українські національні кольори під час європейської «Весни народів» у 9 столітті. Але загалом ця символіка з нами зі значно давніших часів.
Поєднання блакитного тла та жовтого малюнку зустрічається в символіці українських населених пунктів, починаючи з часів Русі. Козаки використовували синє тло та малювали жовті хрести, небесні світила та зброю на полкових і сотенних знаменах.

Нині український національний синьо-жовтий прапор є державним прапором України. Впродовж історичних звершень він ставав символом боротьби за національні й соціальні права українського народу. Серце кожного українця завмирає при підйомі національного прапору. У ньому втілені віковічні прагнення до миру, праця, краса та багатство рідної землі.

Український прапор - наша гордість і найвідоміший символ України. Під час повномасштабної війни весь світ дізнався про самовідданість і хоробрість українського народу, а наш синьо-жовтий прапор вивішують з балконів, носять на собі і прикріплюють до машини на знак підтримки українців.

Державний Прапор як символ країни є втіленням національної єдності, честі та гідності, традицій державотворення, історії та сьогодення.

день прапора 2023 08 23

Важко переоцінити важливість математичних компетентностей для успішної кар’єри в галузі інформаційних технологій, адже їх наявність дозволяє спеціалістам в ІТ галузі розуміти та вирішувати складні проблеми, розробляти інноваційні технології і забезпечувати безпеку та ефективність інформаційних систем. Звичайно, рівень необхідності може варіюватись у залежності від конкретної ролі та області діяльності в ІТ, але повна відсутність математичних знань обмежує можливості спеціаліста в цій галузі і заважає розумінню базових концепцій та методів, які використовуються в роботі з інформаційними технологіями.

Макс

 

Яскравим підтвердженням того, що математика + ІТ – безпрограшний варіант для успішної кар’єри є історія випускника ОПП «Математичне моделювання» Максима Кисельова.

Максим запам’ятався своєю цілеспрямованістю та креативністю. Під керівництвом професора Володимира Прошкіна «відмінно» захистив магістерську роботу «Розробка та реалізація математичної моделі двосторонніх протистоянь за допомогою кліткових автоматів. Після завершення навчання в університеті Максим обрав кар'єру в ІТ-компанії, де обійняв посаду project manager.

У своїй новій ролі він відповідає за ефективне виконання проєктів, налагоджує зв’язки між різними департаментами компанії та активно допомагає співробітникам вирішувати поточні професійні завдання. Відповідна посада вимагає постійної аналітики і необхідний для цього відповідний рівень абстрактного мислення, за словами Максима, він здобув завдяки математичній освіті. Крім того, математична підготовка дозволяє ефективно використовує алгоритмічний підхід у поточних робочих процесах.

Максим ділиться порадою для студентів-математиків: «Навчайтеся аналізувати, а не лише завчати формули. Багато з формул можуть здатися зайвими, але уміння зрозуміти їх походження і призначення є дуже суттєвими. Математика допомагає впоратися з хаосом завдань, створюючи логічний порядок. Це надзвичайно важливо в будь-якій сфері. Так що, як би це не звучало банально, я раджу «навчатися вчитися» ».

Висловлюємо подяку Максиму за його пораду і навзаєм бажаємо нашому талановитому випускнику цікавого навчання протягом усього життя і досягнення нових професійних вершин!

Більше інформації про освітньо-професійну програму 111.00.02 Математичне моделювання можна отримати за посиланням.

З 26 по 30 червня учасниками  проєкту (Гриневич Л, Бойко М., Морзе Н., Струтинська О.) «Цифрова трансформація в освіті: найкращі дослідження ЄС» (DigTriES), Erasmus+ (Jean Monnet Module), №10109900 була  організована та успішно проведена літня школа "Найкращі ЄС практики: універсальний дизайн для навчання та використання цифрових технологій".

Метою літньої школи було ознайомити учасників з кращими практиками ЄС щодо реалізації цифрової трансформації  освіти, зокрема з технологією універсального дизайну для навчання та цифровими сервісами та технологіями, які сприяють досягненню  персоналізації освітнього процесу учнів початкової школи, здобудуть практичні навички застосування цифрових інструментів для залучення та мотивації учнів, опрацювання цифрового контенту при підготовці уроку, оцінювання учнів та організації практичної діяльності.  

В перший день говорили про цифрову трансформацію шкільної освіти як відповідь на вплив війни, політику ЄС щодо цифрової трансформації освітнього процесу, підбирали курси для підвищення рівня ЦК на порталах ЄС, досліджували тренди цифровізації освіти в ЄС та Україні, знайомилися з інструментами самооцінювання рівня ЦК вчителя та працювали з цифровими сервісами при вивченні різних предметів початкової школи.

В другий день учасники дізналися про ШІ та його використання, як асистента вчителя, про можливості використання ChapGPT, проєктування навчальних цілей та відповідної навчальної діяльності учнів початкової школи з використанням цифрових інструментів, особливості проведення, ознайомилися з шаблоном плану навчального заняття та критеріями оцінювання якості підготовленого уроку з використанням цифрових інструментів.

В третій день учасники послухали доповіді та взяли участь в інтерактивах з тем: "Особливості поколінь. Покоління Альфа", "Персоналізація навчання", "Підбір навчального контенту для учнів з різним пізнавальним стилем (за методикою VARK)", "Використання цифрових інструментів для подання навчального матеріалу в різних форматах", "Шляхи залучення учнів та інтерактивне навчання".

Четвертого дня спікери літньої школи ділилися цікавими дослідженнями про Універсальний дизайн та перешкоди навчання учнів. Учасники ознайомилися з практичними кейсами геймифікації в освіті, розглянули цифрові інструменти для додавання ігрових елементів уроку, дізналися де вони та учні використовують штучний інтелект та проглянули можливості застосування віртуальних музеїв та віртуальних лабораторій.

В заключний день говорили про самооцінювання прогресу та рефлексію на уроках, використання ЦІ. Учасники ознайомилися з ЦІ для формувального оцінювання та здобули практичні навички застосування ЦІ для формувального оцінювання.

До участі в літній школі були запрошені вчителі початкової школи, керівники (директори) та вихователі-методисти закладів дошкільної освіти, майбутні вчителі. Навчання тривало 30 годин. Після завершення літньої школи учасники отримали сертифікати про підвищення кваліфікації.

Відео-запис зустрічей можна переглянути на Ютуб-каналі проєкту-посилання.