Події

18 березня 2025 року відбулася зустріч, в якій взяли участь голова НТ Ізабелла Соболенко, заступник голови Нікіта Ворохоб та секретар Наукового товариства Гліб Криволапов, декан Факультету інформаційних технологій та математики Оксана Литвин, заступник декана з наукової роботи Наталія Коршун та завідувачі кафедр Факультету Ірина Машкіна, Павло Складанний та Світлана Семеняка.

В ході зустрічі було визначено напрями співпраці Наукового товариства з науковцями кафедр, тематику запланованих семінарів, які будуть корисні для наших майбутніх науковців, участь студентів у конференціях, круглих столах та інших наукових заходах, шляхи мотивації студентів до участі у науковій роботі.

Запрошуємо студентів Факультету до участі в роботі Наукового товариства!

#stud_events

Зустріч активу Наукового товариства САДМВ ФІТМ з адміністрацією Факультету

SDG 04 min

Студенти спеціальності «Комп’ютерні науки» взяли участь у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт «Black Sea Science»Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

 

 

 

 

Дві команди студентів 2 курсу спеціальності «Комп’ютерні науки» взяли участь у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт «Black Sea Science» за напрямком «Інформаційні технології, автоматизація і робототехніка».

Цей престижний конкурс щорічно проводиться на базі Одеського національного технологічного університету під егідою Black Sea Universities Network та ISEKI-Food Association, об’єднуючи талановитих студентів з різних країн для обміну науковими ідеями та досвідом.

  • Перша команда у складі Пігіди ДанилаКравця Артема та Коновала Євгенія представила на конкурс наукову роботу на тему:
    «Network Security Analysis – Implementation of Access Policies and Basic-Level Threat Protection».

  • Друга команда у складі Комара ДмитраБут Софії та Кулик Карини працювала над темою:
    «Integrating the Internet of Things into Computer Networks – Basic Configuration and Security».

Керівниками студентських наукових проєктів виступили:
Абрамов Вадим Олексійович, канд. техн. наук, доцент кафедри комп’ютерних наук,та Глушак Оксана Михайлівна, канд. пед. наук, доцент кафедри комп’ютерних наук.

Щиро вітаємо студентів і наукових керівників із участю у престижному міжнародному науковому заході та бажаємо нових звершень у галузі інформаційних технологій!

#stud_events

 

SDG 09 min SDG 04 min

МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ТА ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ: перші кроки COUL-проєкту13 березня 2025 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

 

У межах співпраці між Київським столичним університетом імені Бориса Грінченка, Інститутом математики НАН України, Київським національним університетом імені Тараса Шевченка, та Інститутом цифровізації освіти НАПН України 13 березня 2025 року відбулася перша зустріч у рамках української ініціативи COUL-проєкту «Математичне моделювання та штучний інтелект». Ця подія стала результатом попереднього навчання й обміну досвідом, зокрема участі у AMU Summer School «Internationalization and Internationalization at Home through Virtual Exchange: Creating a Motivating Environment for Collaborative Online International Learning (COIL)», що проходила в Університеті Адама Міцкевича (м. Познань, Польща).

До участі в проєкті долучилися студенти Університету Грінченка, які навчаються за спеціальностями «Комп’ютерні науки» та «Математика», а також студенти механіко-математичного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка, які опановують освітню програму «Математика (середня освіта)». Свою наукову експертизу до співпраці внесли й аспіранти Інституту математики НАН України та Інституту цифровізації освіти НАПН України, чиї дослідження охоплюють математичне моделювання, штучний інтелект і цифровізацію наукової діяльності. Організаторами проєкту стали досвідчені науковці та викладачі: Марина Грисенко, доцент кафедри загальної математики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Оксана Глушак, доцент кафедри комп’ютерних наук Університету Грінченка, та Олександра Локазюк, старший викладач кафедри математики і фізики Університету Грінченка, а також молодший науковий співробітник відділу математичної фізики Інституту математики НАН України.

Перша зустріч дала змогу учасникам познайомитися, сформувати міжінституційні команди та визначити свої ролі у спільній роботі. Це стало важливим кроком до ефективної співпраці, обміну знаннями та набуття практичного досвіду в галузі математичного моделювання та штучного інтелекту.

З нетерпінням очікуємо на наступні зустрічі та перші результати спільної роботи!

#FITM_conf

SDG 17 min SDG 04 min

СВЯТКУВАННЯ ДНЯ ЧИСЛА ПІ: коли математика оживає8 березня 2025 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка 

 

 

Щороку 14 березня світ відзначає День числа Пі, який з 2019 року також визнаний Міжнародним днем математики. Це свято стало традиційним у багатьох країнах, адже воно підкреслює значення математичних знань та їх роль у науці та повсякденному житті. В Україні активним організатором заходів, присвячених цьому дню, виступає Національний центр «Мала академія наук» спільно з партнерами, серед яких Університет Грінченка.

У межах святкової програми 8 березня 2025 року кафедра математики і фізики Університету Грінченка провела командну гру «Математичний Брейн-ринг». До участі долучилися команди учнів 10-11 класів київських шкіл та коледжів, зокрема: Київський фаховий коледж міського господарства ТНУ імені В.І Вернадського, Київський військовий ліцей імені Івана Богуна, СШ №235 імені В. Чорновола, фаховий коледж «Універсум».

Програма заходу була насиченою та різноманітною. Учасники змагалися у математичних конкурсах та розв’язували цікаві задачі. Окрім цього, доцент кафедри математики і фізики Сергій Радченко провів інтерактивну лекцію про криві другого порядку, де студенти та школярі не лише отримали теоретичні знання, а й власноруч будували криві у навчальній аудиторії. На завершення студентка другого курсу спеціальності «Математика» Олександра Козинець представила презентацію про взаємозв’язок математичних ідей з мистецтвом та архітектурою.

Кожен учасник отримав сертифікат, а переможці – цінні подарунки з символікою Університету Грінченка.

Цей захід вкотре продемонстрував, що математика – це не лише формули та обчислення, а й захопливий світ логіки, інтелектуальних викликів і творчості, який надихає молодь розширювати горизонти знань.

#FITM_conf

#stud_science

SDG 17 min SDG 05 min SDG 04 min

ЯКІСНА ОСВІТА ЯК ОСНОВА СТАЛОГО РОЗВИТКУ18-20 лютого 2025 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

 

 

Сталий розвиток суспільства неможливий без якісної освіти. Саме вона формує критично мислячих громадян, забезпечує інноваційний розвиток економіки та сприяє створенню ефективних державних інституцій. Освіта – це не просто передача знань, а й процес формування навичок, які відповідають сучасним викликам. Саме тому одним із основних напрямів освітньої політики є підвищення якості освітніх програм та їх відповідність сучасним вимогам ринку праці.

18 лютого 2025 року відбувся методичний семінар «Акредитація освітніх програм – робота без помилок». Захід об'єднав освітян, серед яких завідувачі кафедр та гаранти освітніх програм Факультету інформаційних технологій та математики. Модераторами семінару стали: Олексій Жильцов – проректор з науково-педагогічної роботи, Євген Антипін – завідувач НМЦ стандартизації і якості освіти Таїсія Бульба – завідувач НМЦ акредитації і ліцензування.

Під час семінару учасники розглянули оновлені вимоги щодо акредитації освітніх програм, а також обговорили важливі кейси, які допомагають забезпечити якість вищої освіти. Особливу увагу приділили питанням виявлення та усунення можливих недоліків під час реалізації освітніх програм.

Не менш важливим є вивчення та оцінка освітніх послуг, що надаються студентам. Саме тому 20 лютого 2025 року відбулася перша частина тренінгу дослідницького модуля «Застосування методу анкетування для вимірювання якості освітніх послуг». Тренером виступила доктор наук з державного управління, кандидат педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України Тетяна Лукіна.

На тренінгу були розглянуті питання: формулювання освітньої проблеми, мети та завдань дослідження якості освітніх послуг; проблема відбору показників та критеріїв оцінювання якості освітніх послуг та інші. Залучення методів соціологічного дослідження, зокрема анкетування, дозволяє отримати об’єктивні дані про ефективність навчального процесу, врахувати думки студентів і викладачів, а також своєчасно впроваджувати зміни для його покращення.

Такі заходи є важливою складовою внутрішньої системи забезпечення якості освіти в університетах, оскільки дозволяють удосконалювати освітній процес, робити його ефективнішим та більш конкурентоспроможним.

#FITM_training

SDG 04 min

20 лютого Україна вшановує День пам’яті Героїв Небесної Сотні – тих, хто віддав своє життя за свободу, гідність і незалежність нашої держави під час Революції Гідності 2013–2014 років. Цей день було встановлено указом Президента України 11 лютого 2015 року як знак пошани та вдячності за їхню мужність, громадянську позицію та самопожертву, що назавжди змінили історію нашої держави.

20 лютого 2014 року стало одним із найтрагічніших днів: саме тоді в центрі Києва загинуло 48 протестувальників. Загалом до Героїв Небесної Сотні належать 107 учасників Революції Гідності, які віддали своє життя за демократичні цінності та суверенітет України.

Цього року ми вшановуємо їхню пам’ять під гаслом: «ГЕРОЇ ПЕРШОЇ ПЕРЕМОГИ У БИТВІ, ЩО ТРИВАЄ». Це гасло перегукується з минулорічною тезою: «Небесна Сотня – перші герої російсько-української війни».

Сьогодні ми з вдячністю згадуємо Героїв Небесної Сотні, які віддали своє життя за наше майбутнє. Їхній подвиг нагадує про ціну свободи та важливість кожного кроку в боротьбі за незалежність України.

Вічна пам’ять Героям! Слава Україні!

3ea8dea224ce85f46ca6940ec940c5d1 XL

Випускники магістерської освітньої програми «Математичне моделювання» успішно реалізують себе в різних сферах: стають аналітиками, експертами, керівниками проєктів, працюють у фінансовому та IT-секторі. Але не менш важливим і престижним є шлях у педагогіку. Вчитель математики – це теж історія успіху, адже саме він формує майбутніх науковців, інженерів, програмістів, економістів і стратегів. Викладацька діяльність – це не лише передача знань, а й уміння надихати, розвивати критичне мислення й допомагати учням знаходити ефективні рішення.

1 1

Серед випускників освітньо-професійної програми «Математичне моделювання» є Наталія Віш, яка успішно завершила навчання та захистила магістерську роботу, отримавши оцінку «відмінно». Її дослідження було присвячене актуальним питанням математичного моделювання та виконувалося під керівництвом Світлани Семеняки, завідувача кафедри математики і фізики. Навчання на спеціальності «Математика» дало Наталії ґрунтовні знання та аналітичні навички, які стали основою її професійної діяльності та допомогли успішно реалізувати себе в педагогічній сфері.

Сьогодні Наталія працює вчителем математики у Центрі освіти Оптіма, де проводить онлайн-уроки для учнів 5 – 11 класів. Використовуючи знання, здобуті в університеті, вона не лише допомагає школярам опановувати математичні концепції, а й навчає застосовувати їх у повсякденному житті.

 

«Математика допомагає розвивати мислення, вирішувати задачі, пов’язані з реальними ситуаціями, а також стимулює інтерес до інших наук. Це не просто важлива дисципліна, а справжній ключ до успіху. Недарма її називають «царицею наук»», – ділиться Наталія.

Ми пишаємося нашими випускниками й бажаємо Наталії нових професійних звершень! Завжди раді бачити її в рідній альма-матері.

SDG 04 min