#stud_events
(044) 366-56-08
м.Київ, вул. Левка Лук'яненка, 13-б, каб. 517
З питань вступу на спеціальності:
F3 (122) Комп'ютерні науки
Контактна особа: Бондарчук Андрій Петрович
Ел. пошта: a.bondarchuk@kubg.edu.ua
#stud_events
З 26 по 30 червня учасниками проєкту (Гриневич Л, Бойко М., Морзе Н., Струтинська О.) «Цифрова трансформація в освіті: найкращі дослідження ЄС» (DigTriES), Erasmus+ (Jean Monnet Module), №10109900 була організована та успішно проведена літня школа "Найкращі ЄС практики: універсальний дизайн для навчання та використання цифрових технологій".
Метою літньої школи було ознайомити учасників з кращими практиками ЄС щодо реалізації цифрової трансформації освіти, зокрема з технологією універсального дизайну для навчання та цифровими сервісами та технологіями, які сприяють досягненню персоналізації освітнього процесу учнів початкової школи, здобудуть практичні навички застосування цифрових інструментів для залучення та мотивації учнів, опрацювання цифрового контенту при підготовці уроку, оцінювання учнів та організації практичної діяльності.
В перший день говорили про цифрову трансформацію шкільної освіти як відповідь на вплив війни, політику ЄС щодо цифрової трансформації освітнього процесу, підбирали курси для підвищення рівня ЦК на порталах ЄС, досліджували тренди цифровізації освіти в ЄС та Україні, знайомилися з інструментами самооцінювання рівня ЦК вчителя та працювали з цифровими сервісами при вивченні різних предметів початкової школи.
В другий день учасники дізналися про ШІ та його використання, як асистента вчителя, про можливості використання ChapGPT, проєктування навчальних цілей та відповідної навчальної діяльності учнів початкової школи з використанням цифрових інструментів, особливості проведення, ознайомилися з шаблоном плану навчального заняття та критеріями оцінювання якості підготовленого уроку з використанням цифрових інструментів.
В третій день учасники послухали доповіді та взяли участь в інтерактивах з тем: "Особливості поколінь. Покоління Альфа", "Персоналізація навчання", "Підбір навчального контенту для учнів з різним пізнавальним стилем (за методикою VARK)", "Використання цифрових інструментів для подання навчального матеріалу в різних форматах", "Шляхи залучення учнів та інтерактивне навчання".
Четвертого дня спікери літньої школи ділилися цікавими дослідженнями про Універсальний дизайн та перешкоди навчання учнів. Учасники ознайомилися з практичними кейсами геймифікації в освіті, розглянули цифрові інструменти для додавання ігрових елементів уроку, дізналися де вони та учні використовують штучний інтелект та проглянули можливості застосування віртуальних музеїв та віртуальних лабораторій.
В заключний день говорили про самооцінювання прогресу та рефлексію на уроках, використання ЦІ. Учасники ознайомилися з ЦІ для формувального оцінювання та здобули практичні навички застосування ЦІ для формувального оцінювання.
До участі в літній школі були запрошені вчителі початкової школи, керівники (директори) та вихователі-методисти закладів дошкільної освіти, майбутні вчителі. Навчання тривало 30 годин. Після завершення літньої школи учасники отримали сертифікати про підвищення кваліфікації.
Відео-запис зустрічей можна переглянути на Ютуб-каналі проєкту-посилання.
#FITM_training
З 29 травня по 07 червня 2023 року на Факультеті інформаційних технологій та математики Київського університету імені Бориса Грінченка у форматі хакатону пройшла навчальна практика студентів першого курсу спеціальності комп’ютерні науки.
Термін «хакатон» походить від двох слів: Hack (зламувати) та Marathon (марафон). Найчастіше термін «хакатон» використовується по відношенню до заходів, пов’язаних із програмуванням, коли IT-фахівці збираються разом, щоб спільно вирішити конкретну проблему, проте поступово ідея інтенсивної роботи над проблемою в обмежений період часу поширилась і на інші важливі сфери.
Уперше у стінах університету Хакатон був проведений у лютому 2019 року, як навчальна практика студентів першого курсу спеціальностей 111 Математика і 122 Комп’ютерні науки.
Не зважаючи на пандемію та військову агресію ми продовжуємо наші традиції проведення практики у відповідному форматі. «Розумна країна: відбудова країни в післявоєнний період» – тема, яка об’єднала Хакатон-проєкти наших студентів цього року. Командний проєкт передбачав пошук і розробку власної ідеї, проєктування пристрою, створення реального макету пристрою або його віртуальної 3D-моделі, його програмування, презентація та захист проєкту. Важливим завданням також було побудова маркетингової стратегії просування ідеї як майбутнього стартапу.
Команди працювали у змішаному форматі від обговорення ідеї до результату, кожен член команди мав свою роль при виконанні проєкту.
Серед проєктів були дрон-шукач вибухонебезпечних предметів, пристрій для навчання хімії завдяки симуляціям, дрон-розвідник, розумний інноваційний візок для людей з особливими фізичними потребами та інші.
Проєкти всіх команд оцінювало не тільки журі, але й інші команди. Захисти проходили не завжди легко, бо у слухачів виникали питання та жваві обговорення. Але наші студенти достойно впорались зі всіма завданнями. Сподіваємось, що їх ідеї будуть корисні та знайдуть своє впровадження в майбутньому для розбудови нашої країни.
#stud_events
#stud_science
Особливістю навчання в нашому Університеті Грінченка є його практикоорієнтованість. Для ІТ-спеціальностей це дуже важливо і корисно, оскільки дає можливість швидко адаптуватись нашим студентам (так-так, у нас студенти можуть паралельно навчатись і працювати) і випускникам на робочих місцях. Практики у нас уже з першого курсу. Незважаючи на складні умови навчання під час війни, навчальна практика на 2 курсі пройшла в повному обсязі і на звітній конференції студенти показали свої результати. Основними завданнями ціє практики були розробка схем, алгоритмів і програм мережевої системи, її побудова та налагодження. Проєкти, що розробляли студенти в рамках цього етапу навчальної практики, передбачали використання знань та навичок, отриманих під час вивчення дисциплін «Операційні системи та системне програмування», «Технології комп’ютерних мереж», «Бази даних та інформаційні системи», «Паралельні та розподілені обчислення». Звичайно, це було непросте завдання, але наші студенти достойно впорались з ним.
Більше про спеціальність 122 Комп'ютерні науки в Університеті Грінченка можна дізнатись ТУТ.
24 травня 2023 року Наталія Морзе, професор кафедри комп'ютерних наук факультету інформаційних технологій та математики Київського університету імені Бориса Грінченка, член-кореспондент НАПН України, доктор педагогічних наук, професор (Україна) виступила з доповіддю «Освітні тренди в контексті європейських інтеграційних процесів» на ІІІ Всеукраїнській науково-практичній онлайн-конференції «Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога» в рамках проєкту «Цифрова трансформація в освіті: найкращі дослідження ЄС» (№10109900).
В конференції взяли участь 107 учасників, зокрема учителі, науково-педагогічні працівники, керівники закладів освіти (директори та заступники директорів ЗО), методисти інститутів післядипломної освіти, аспіранти, логопеди, психологи, спеціалісти відділів освіти. В цілому на конференції були представники закладів освіти із 21 області України, в тому числі Херсонської, Луганської, Донецької. Найбільше учасників зареєструвалися з міста Києва (32,6%), Запорізької (15,4 %), Харківської (10,8%), Київської (8,4%) областей. Для учасників, які не змогли взяти участь у синхронному дистанційному форматі, надано покликання на матеріали конференції (відеозапис, окремі презентації). Схвальні відгуки щодо організації та змісту конференції надали 76% учасників.
Учасники заслухали та обговорили доповіді з проблем трансформації освіти в умовах цифровізації суспільства. Зокрема, Морзе Наталія ознайомила учасників конференції з завданнями проєкту «Цифрова трансформація в освіті: найкращі дослідження ЄС», освітніми трендами в контексті європейських інтеграційних процесів, особливостями використання цифрових інструментів в освітній діяльності, підняла питання забезпечення безпечного ефективного навчання засобами цифрових технологій та використання світового досвіду побудови освітньої системи.
Програма конференції за посиланням.
#FITM_conf