Події кафедри

Протягом 15 – 19 травня 2018 р. у польському місті Чешин проходила наукова конференція учасників міжнародного проекту «Компетенції викладачів вищої школи в епоху змін», який реалізовується за фінансової підтримки Вишеградського фонду. Наш Факультет у складі університетської команди представляв Прошкін В.В., доктор педагогічних наук, професор кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін із доповіддю на тему: «Statistical toolkit for processing research results».

Дослідження, що проводиться дослідницькими командами чотирьох країн – України, Польщі, Словаччини та Чехії, має вже конкретні результати, що уможливлює зробити подальші компаративні висновки, визначати загальні тенденції розвитку компетентностей викладачів вищої школи.

 

24 – 25 квітня 2018 р. у Львівському національному університет імені Івана Франка проходів ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузі знань (спеціальностей) «Математика та статистика. Прикладна математика (механіка)», у якому брали участь 53 учасники із різних університетів України. Нашу альма-матер представляла Олександра Локазюк, магістрантка 6 курсу спеціальності «Математика» Факультету інформаційних технологій та управління.

Олександра презентувала результати дослідження за темою: «Групова класифікація рівнянь типу нелінійної теплопровідності» в секції «Диференціальні рівняння та математична фізика».

За результатами змагань було визначено три перших місця в трьох наукових секціях. Серед переможців конкурсу й студентка-грінченківка!

Щиро вітаємо Олександру, її наукового керівника – Самойленка Валерія Григоровича, доктора фізико-математичних наук, професора кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін, а також наукового консультанта – Бойка Вячеслава Миколайовича, доктора фізико-математичних наук, старшого наукового співробітника Інституту математики НАН України з заслуженою перемогою й бажаємо нових наукових звершень!

Приємно зазначити, що на Всеукраїнському рівні це вже друга перемога студентів кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін у поточному році!

 

    14-15 квітня 2018 р. доцент кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін Вембер Вікторія Павлівна та студенти-Інформатики 3 курсу Тетяна Бурдун, Олександра Ільющенко і Олена Павлівська відвідали цікавий захід: Apple в освіті.

    В рамках заходу було висвітлено досвід навчальних закладів, які працюють за програмою "1 учень - 1 пристрій" з використанням планшетів iPad та ноутбуків MacBook Air. Проведено два практичні тренінги, на яких розглянули особливості використання в навчальному процесі додатків Book Creator, ChatterPix, Pic Collage, Green Screen та ін., а також особливу увагу було приділено формуванню навичок програмування мовою Swift в ігровому навчальному середовищі Playgrounds.

    Відповідно до навчального плану напряму підготовки 6.040302 «Інформатика*» студенти ІІІ курсу проходили практику з 12 березня по 07 квітня 2018 року. Практика передбачає формування потреби у студентів осмисленого опанування й усвідомлення практичної значущості професійних знань, підготовку до діяльності вчителя, набуття комплексу професійних умінь та навичок, виховання стійкого інтересу до педагогічної діяльності. Вона спрямована на розвиток у студентів умінь, навичок застосовувати сучасні засоби і методи навчання.

    Педагогічна практика (навчальна) передбачає:

-       ознайомлення з базою практики (середня загальноосвітня школа, спецшкола (школа-інтернат), гімназія, ліцей, колегіум, загальноосвітня школа-інтернат тощо),

-       спостереження та аналіз різних аспектів навчально-виховного процесу,

-       допомогу вчителю у виготовленні дидактичних матеріалів до уроків,

-       проведення фрагментів уроків або уроків повністю,

-       проведення позакласних виховних заходів,

-       проведення профорієнтаційних заходів,

-       надання індивідуальної допомоги учням,

-       здійснення навчально-методичної діяльності.

    Основним завданням практики з педагогічної практики (навчальної) є:

-       виховання стійкого інтересу до професії вчителя, переконаності в правильності
її вибору;

-       формування цілісної наукової картини педагогічної діяльності;

-       формування нового педагогічного мислення;

-       формування професійних умінь і навичок, необхідних для успішного здійснення навчально-виховного процесу;

-       розвиток потреби в самоосвіті й удосконалюванні професійних знань і вмінь;

-       формування досвіду творчої педагогічної діяльності, дослідницького підходу
до педагогічного процесу;

-       формування професійно значимих якостей особистості майбутнього вчителя
і його активної педагогічної позиції;

-       надання допомоги освітнім установам у розв’язанні завдань виховання учнів.

    Базами практики були НВК №141 “ОРТ”, спеціалізована школа  № 194 “Перспектива”, гімназія №59 імені О.М. Бойченка, спеціалізована школа №214, український колеж ім. В.О. Сухомлинського. На базі цих навчальних закладів студенти мали змогу відточити свої навики в підготовці та проведенні занять, роботи з різними програмними засобами при вивчення інформатики та перейняти практичний досвід своїх старших наставників від бази практики. Таким чином закріпити набуті теоретичні та практичні знання в університеті в умовах реальної роботи в школі.

      В процесі проходження практики студенти готували уроки, розробляли навчально-методичне забезпечення, електронні освітні ресурси для підтримки навчального процесу, проводили виховні та профорієнтаційні заходи.

 10 – 12 квітня 2018 р. в Українській інженерно-педагогічній академії (м. Харків) проходив II етап Всеукраїнської студентської олімпіади з «Професійної освіти». Наш Університет представляла Гацько Валентина, студентка 6 курсу спеціальності «Математика» Факультету інформаційних технологій та управління. Наукові керівники: Прошкін В.В., доктор педагогічних наук, професор кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін і Астаф’єва М.М., кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін.

Олімпіада проходила в три тури. I тур – теоретичний – вирішення тестових завдань. Він був спрямований на визначення рівня теоретичних знань конкурсантів з теорії та методики професійної освіти. IІ тур – творчий – розв’язання педагогічних задач та ситуацій професійної освіті. III тур – практичний – попередній розгляд і оцінювання дидактичного проекту заняття для студентів та демонстрація фрагменту заняття.

За результатами змагань Гацько  В. посіла призове ІІІ місце.