Шановні колеги! Запрошуємо Вас взяти участь у вебінарі, організованому командою міжнародного проєкту PLATINUM (ПАРТНЕРСТВО ДЛЯ НАВЧАННЯ ТА ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ В УНІВЕРСИТЕТІ - Erasmus+ KA203 Strategic Partnerships for higher education Project “Partnership for Learning and Teaching in University Mathematics” (2018-1-NO01-KA203-038887). Контекстом проєкту стратегічного партнерства є викладання та навчання математики на університетському рівні в різних країнах. Консорціум координується Університетом Агдера (Норвегія) і включає вісім університетів з Чехії, Німеччини, Нідерландів, Норвегії, Іспанії, України та Великобританії.
Звертаючись до ініціативи Європейської Комісії щодо «покращення взаємодії між теоретичними дослідженнями та педагогічною практикою, щоб забезпечити належним чином визнане викладання, засноване на найсучасніших знаннях, а випускники мали міцні аналітичні навички та уміння вирішувати проблеми», учасники проєкту прагнуть вдосконалити викладання математики на основі підходів, які базуються на запитах, що дозволяє студентам досягти концептуального розуміння математичних дисциплін, необхідного для вирішення проблем в техніці, науці та на ринку праці. Під час вебінару команда PLATINUM представить інтелектуальні результати проєкту та приклади завдань з математики на основі запитів, розроблених та протестованих на різних курсах в університетах-партнерах. Основні доповіді виголошують: академічний керівник проєкту професор Барбара Яворскі (Університет Лафборо) та запрошений спікер професор Мішель Аріті (Паризький університет Дідро); професор Рейнхард Хохмут (Університет Лейбніца, Ганновер).
Вебінар організовує Університет Масарика у співпраці з Університетом Агдера та MatRIC, Центром досконалості викладання математики. Щоб допомогти слухачам із порушеннями слуху, під час вебінару будуть надані субтитри до тексту всіх презентацій. Для вирішення запитань учасників організовано три сесії запитань та відповідей та завершуватиметься вебінар з панеллю із запрошеними спікерами.
Посилання для реєстрації на вебінар: