8 квітня 2019 року студенти 2 курсу спеціальності «Комп’ютерні науки» Київського університету імені Бориса Грінченка та доцент кафедри комп’ютерних наук і математики Абрамов В.О. відвідали Музей комп’ютерів та програмного забезпечення. Під час екскурсії студенти «зустрілись» із першим програмістом – Адою Лавлейс. Бажаючі могли сфотографуватися, обійнявши картонну копію легенди світової ІТ-індустрії.
Музей розділений на кілька зон, які відображали плин часу від найперших «розумних» механізмів до технологій сучасності. У першій часовій зоні студенти практично ознайомились із принципом дії перших обчислювальних механізмів: рахівниці та арифмометру. Пан екскурсовод з радістю розповів та показав як люди проводили складні обчислювальні операції з їх допомогою на початку двадцятого століття.
Наступними експонатами виявилися перші прототипи комп’ютерів та дискет для зберігання інформації. Стіни за експозицією також несли інформаційне навантаження: на них можна було побачити різні постери та фотографії з видатними досягненнями тих часів.
Чим далі відвідувачі проходили вглиб музею, тим сучасніші технології з’являлися перед очима. І ось – перші ігрові приставки та різні їх варіації.
В музеї студенти змогли побачити і спробувати користуватись тим, про що чули на парах, що виявилося дуже цікавим і захоплюючим. Також пан екскурсовод заохочував глибше зануритися у історію розвитку комп’ютерних технологій, порекомендувавши різноманітні кінофільми на будь-який смак. Передостання «часова зона» була представлена пристроями, вже більш знайомими сучасному студенту: перший MacBook, ігрові приставки Sega, Dendi, Atari та багато іншого. Наш путівник у історію технологічного розвитку ставив різноманітні питання, на які ми легко та невимушено відповідали, адже всі необхідні знання ми отримали в університеті.
Заключною частиною історичного екскурсу стали пристрої, які майже всі використовують зараз: сучасні мобільні телефони, ігрова приставка SonyPlayStation та голосові помічники Alexa та Jibo. Після екскурсії кожен відвідувач міг сам роздивитися кожен експонат.
Залишивши виключно позитивні відгуки у GoogleMaps, студенти групи ІНб-1-17 покинули приміщення з усмішками на обличчях, адже це була неймовірно цікава та пізнавальна екскурсія у глибини історії комп’ютерного світу.