Педагогічна практика дала студентам необхідні навички для майбутньої професійної діяльності та підтвердила важливість інтеграції сучасних технологій у навчальний процес.
Тож в рамках спеціалізації "Середня освіта: інформатика" спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" студенти 4-го курсу успішно пройшли педагогічну практику, виконуючи обов’язки вчителів інформатики у школах. Практика була проведена в класах з 5 по 11, де студенти мали можливість застосувати різні форми та методи навчання.
Метою практики було надання студентам можливості застосувати теоретичні знання на практиці, розвинути педагогічні навички та адаптувати сучасні освітні технології до навчального процесу.
Протягом практики студенти розробляли та проводили уроки, використовуючи інтерактивні презентації, мультимедійні матеріали, онлайн-ресурси та інноваційні засоби навчання. Вони також впроваджували проєктну роботу, групові дискусії та практичні завдання для розвитку критичного мислення та творчих здібностей учнів.
Учні на уроках показали позитивну динаміку у навчанні, а студенти отримали цінний досвід управління класом та адаптації навчальних планів. Оцінювання практики з боку вчителів-наставників та учнів було високим, що свідчить про ефективність використаних методів навчання.
Студенти продемонстрували високий рівень відповідальності та ініціативи, що є запорукою їх успіху як майбутніх вчителів інформатики.
Як рекомендації від керівників від кафедри ми наголошуємо на подальший розвиток професійних навичок і рекомендуємо студентам продовжувати самоосвіту, відвідувати професійні семінари та конференції, а також практикувати міжпредметну співпрацю.