ВІД МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ ДО УСПІШНОЇ КАР’ЄРИ: історії наших випускників

Забезпечення поглибленої підготовки в галузі математичних наук, з акцентом на сучасних математичних теоріях і методах, що мають широке прикладне застосування в різних сферах науки й практичної діяльності – саме так визначається мета освітньо-професійної програми для студентів другого (бакалаврського) рівня вищої освіти 111.00.02 Математичне моделювання.

Свідченням того, що дані слова не є порожніми заявами, а повністю реалізуються через формування висококваліфікованих фахівців, діяльність яких пов’язана з аналітикою, математичним моделюванням, прогнозуванням, є історії успіху наших випускників. Адже саме випускники, які знаходять своє місце на сучасному ринку праці та мають успішні кар’єри, є показником якості освітньої програми, підтвердженням її ефективності.

Яворський

 Сьогодні ми раді представити Вам Олександра Яворського, який успішно закінчив магістратуру зі спеціальності 111 Математика у 2021 році. Маючи філологічну освіту (бакалаврат Київського національного лінгвістичного університету, де вивчав китайську та німецьку мови) та цікавість до математики він органічно вписався в когорту наших магістрантів й активно долучився до навчальної та наукової діяльності в рамках освітньої програми Математичне моделювання. Одним із його вагомих студентських здобутків став блискучий захист магістерської роботи: «Асимптотично еквівалентні динамічні системи» (науковий керівник: Самойленко Валерій Григорович, член-кореспондент НАН України, доктор фізико-математичних наук, професор).

Наразі Олександр Яворський навчається в аспірантурі та працює на посадах Head of Data Management у компанії PVR і Machine Learning Researcher у компанії Knowledgator. Обидві позиції математико орієнтовані. За словами Олександра, він використовує теорію Ремзі для графів, алгебраїчну топологію та інший математичний апарат, що є необхідним для машинного навчання.

Олександр бажає успіху нинішнім магістрантам спеціальності Математика Університету Грінченка і радить використати час магістратури максимально ефективно, адже у майбутньому буде не так багато можливостей для вільного дослідження. Крім того, це останній період, коли студенти мають постійних консультантів у особі викладачів. Він рекомендує брати участь в наукових конференціях та семінарах, подаватися на всі позиції, що цікавлять, щоб спробувати себе в різних наукових чи професійних ролях. Це допоможе студентам краще зрозуміти, чого вони хочуть у майбутньому та спростить процес входження в професію.

Дякуємо Олександру за теплі побажання й зичимо наукових і професійних звершень!

Більше інформації про освітньо-професійну програму 111.00.02 Математичне моделювання можна отримати за посиланням.