Сабліна Милана Андріївна

Старший викладач кафедри комп'ютерних наук

Інше

Освітній або науковий ступінь: магістр соціальної інформатики, викладач інформатики

 

Період навчання в Університеті Грінченка: 2009-2013рр, 2013-2015рр.

 

Спеціальність: соціальна інформатика

 

Тема кваліфікаційної (магістерської / кандидатської) роботи:

тема магістерської роботи: «Використання інформаційних систем в соціальній сфері на основі хмарних технологій».

тема кандидатської роботи: «Використання онлайн-сервісу learningapps у підготовці фахівців із реклами і зв’язків із громадськістю».

 

Місце роботи й посада: з 2015 р. викладач кафедри комп'ютерних наук і математики Факультету інформаційних технологій та управління, Київського університету імені Бориса Грінченка.

 

Що для Вас означає бути випускником (цею) Київського університету імені Бориса Грінченка?

Роки студентства в стінах Університету подарували мені знайомства з багатьма цінними людьми, дали можливість дивитися на світ більш широко та, звичайно ж, пізнати себе. Протягом навчання нам прививали вміння бути собою, бути особистістю. І не просто бути частиною суспільства, а доповнювати його, створюючи навколо гармонію і баланс. Переступаючи поріг своєї alma mater вже як випускниця і маючи невеликий життєвий досвід, я можу впевнено сказати, що Університет Грінченка дав мені вміння залишатися собою, відстоюючи свої інтереси, бажання вдосконалювати світ і себе, розуміння того, що все довкола змінюється і треба змінюватися самому аби не просто бути «серед», а бути «попереду».

 

Що Ви вважаєте своїми професійними здобутками в науковій та (чи) практичній діяльності?

Одним із найцінніших здобутків пов’язаних з науковою діяльністю для мене є те, що під час навчанні на магістратурі я очолювала Наукове товариство Інституту суспільства. За цей період ми з командою проводили популяризацію наукової діяльності серед студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених, залучали їх до реалізації наукових досліджень та  проєктів, проводили організаційні, наукові та освітні заходи спрямованні на активізацію наукової діяльності та академічної доброчесності. Саме робота в науковому товаристві надихнула мене навчатися далі та поступово занурюватися в атмосферу науки.

 

Яким чином знання й уміння, здобуті за час навчання в Університеті, вплинули на Ваш професійний розвиток, допомагають в роботі?

В цілому навчання в Університеті здійснило неабиякий вплив на мою професійну кар’єру. Університет надихнув мене долучитися до освітнього простору. Таким чином, наразі я є викладачем в Університеті Грінченка.

Період мого студентського життя відкрив для мене викладання з іншої сторони. Згадуючи своїх викладачів, їхнє вміння об’єднувати та мотивувати студентів до роботи, змогу доступно і, найголовніше, цікаво пояснювати матеріал, я розумію, що саме це надихнуло і навчило мене працювати зі школярами та студентами. І працювати не тільки заради викладу інформації, а формувати в авдиторії зацікавленість у дисципліні.

 

Що було для Вас найцінніше в освітньому процесі під час навчання в Університеті?

Актуальність матеріалу, що викладався, та зацікавленість викладачів у нашому розумінні цього матеріалу. Тобто інформація, яка надавалась нам на парі була в більшій кількості актуальною, викладачі таким чином намагались формувати у нас знання, які б могли нас виокремити серед інших майбутніх фахівців та надати конкурентні переваги на ринку праці. Освітній процес також мав практичні аспекти застосування наших знань, що безумовно є цінним у закріпленні матеріалу та підготовки до роботи. Також хочеться наголосити на тому, що цінним для мене була і є зацікавленість викладачів у наших знаннях. Це демонструвалось через методи побудови вивчення дисциплін. Теоретичне засвоєння матеріалу та практична складова супроводжувалась підтримкою з боку викладача. Я могла звернутися з питанням і завжди отримувала змістовну відповідь з доступним поясненням.

 

Які soft skills необхідні сучасному соціальному працівнику?

Вміння працювали в команді, креативність, відповідальність. Вміння бути гнучким у роботі та використовувати інноваційні технології.

 

Яким є ваше життєве гасло? Кращий спосіб почати робити – перестати говорити і почати робити.

 

Що таке успіх особисто для Вас?

Для мене успіх це бачити результати своєї діяльності, зміни, які відбуваються у молодшого покоління, їхній розвиток. Коли я можу порівняти рівень знань свого учня чи студента з моменту, коли він вперше прийшов до мене на заняття, і його рівень зараз – ким він є, чим цікавиться і наскільки моє навчання стало для нього ефективним. Як будь-якого викладача, мене тішить, коли мої учні та студенти досягають певних висот. Саме це надає мені відчуття важливості моєї роботи та мотивує мене рухатися вперед. Тобто, успіх моїх підопічних дає мені змогу відчути власний успіх.

Powered by SobiPro