Настас Дар’я Леонідівна

Науковий співробітник центру розвитку цифрової компетентності Київського університету імені Бориса Грінченка

Інше

Кандидат педагогічних наук, 13.00.10 – ІКТ в освіті

 

Період навчання в Університеті Грінченка:

2005-2009 (бакалавр), 2010 (спеціаліст), 2014-2018 – аспірант.

 

Спеціальність:

Бакалавр – «Інформатика»

Спеціаліст – «7.080201 Інформатика»

Аспірантура – 13.00.10 – ІКТ в освіті

 

Тема кваліфікаційної (магістерської / кандидатської) роботи:

Кваліфікаційна робота: «Методичне та інструментальне забезпечення інформаційно-навчальної роботи на базі освітнього ресурсу глобального інформаційного простору».

Кандидатська: «Застосування хмаро орієнтованих технологій у процесі проєктування мультимедійних освітніх ресурсів навчання майбутніх учителів початкової школи».

 

Місце роботи й посада (можна весь перелік, якщо місце роботи змінювалось):

  • 08.2010 - 16.08.2013 – вчитель інформатики в СШ №127 Дарницького району м. Києва.
  • 2014 - 2016  – вчитель інформатики (спеціаліст ІІ категорії) в ЗОШ «Екологія і Культура» Оболонського району м. Києва (за сумісництвом).
  • з 2012 по теперішній час -  старший викладач кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка.
  • з 2015  по теперішній час –  науковий співробітник центру розвитку цифрової компетентності Київського університету імені Бориса Грінченка.

 

Що для Вас означає бути випускником (цею) Київського університету імені Бориса Грінченка?

Відчуття поваги серед освітян Києва та України і відповідальність за несення титулу «грінченківець», що  транслює високий рівень фахової відповідальності.

 

Що Ви вважаєте своїми професійними здобутками в науковій та (чи) практичній діяльності?

Довіра та повага серед колег.

Можливість підвищувати рівень цифрової компетентності у студентів, вчителів шкіл, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти (викладацька діяльність; проведення тренінгів, вебінарів, колоквіумів для освітян; розробка довідкових, науково-методичних матеріалів та інше).

Здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

 

Яким чином знання й уміння, здобуті за час навчання в Університеті, вплинули на Ваш професійний розвиток, допомагають в роботі?

Здобуті компетентності допомогли швидко адаптуватись у школі та розпочати професійне зростання. Швидка реакція на зміни, гнучкість та інноваційне мислення допомагали долати труднощі і якісно готуватись до уроків інформатики з 2-го по 11-й класи)) Ініціативність і творчість, до яких нас спонукали впродовж всього навчання, проявились і після завершення Університету, тому колеги зі школи довірили додаткову посаду – «педагог-організатор». За  два роки встигла підготувати не один шкільний конкурс, дві команди КВК для виступів на міському рівні, провести святковий концерт присвячений ювілею школи (75 років).

Готовність допомагати та ділитись знаннями і вміннями повернули мене до рідних стін Університету Грінченка (від курсів для викладачів до повноцінного викладання освітніх дисциплін студентам).

Відповідальність та наполегливість допомагають реалізовувати себе на професійній ниві.

 

Що було для Вас найцінніше в освітньому процесі під час навчання в Університеті?

ВИКЛАДАЧІ! Неймовірно вдячна кожному викладачу, який здійснював освітній процес для моєї групи! Позитивне і шанобливе ставлення, відкритість, щирість та професійний гумор – це найважливіше! Ми завжди могли прийти на кафедру, як до себе додому, і поскаржтись, і порадіти, і просто привітатись – ДЯКУЄМО за це!

 

Які soft skills необхідні сучасному працівнику?

Стресостійкість.

Комунікативні навички.

Креативні навички.

 

Яким є ваше життєве гасло?

"Єдиний шлях, який веде до знання - це діяльність"

Бернард Шоу

 

Що таке успіх особисто для Вас?

Успіх – це реалізація!

Якщо ти повністю задоволений своєю реалізацією у всіх сферах діяльності, то ти успішний. Ні – працюй далі))ф

Powered by SobiPro