Карпенко Анастасія Сергіївна

Методист науково-методичного центру досліджень, наукових проектів та програм Київського університету імені Бориса Грінченка

Інше

Освітній або науковий ступінь (напр., магістр математики, кандидат педагогічних наук….)

Магістр соціальної інформатики, викладач інформатики

 

Період навчання в Університеті Грінченка

2007-2013 рр.

 

Спеціальність

«Соціальна інформатика»

 

Тема кваліфікаційної (магістерської / кандидатської) роботи

Тема кваліфікаційної магістерської роботи: «Система підтримки прийняття рішень тьютором на основі нечіткого відношення»

Тема кваліфікаційної кандидатської роботи: «Розвиток цифрової компетентності співробітників організаційно-навчальних підрозділів в університеті»

 

Місце роботи й посада (можна весь перелік, якщо місце роботи змінювалось)

Трудову діяльність розпочала з 2010 року із посади лаборанта науково-методичного центру професійного розвитку Інституту лідерства та соціальних наук Київського університету імені Бориса Грінченка.

У 2013 році була переведена на посаду лаборанта кафедри правознавства цього ж інституту.

У 2013 році була переведена на посаду лаборанта кафедри державного управління та управління освітою Інституту суспільства Київського університету імені Бориса Грінченка.

У 2013 році була переведена на посаду методиста навчального відділу цього ж інституту .

У 2015 році була переведена на посаду методиста науково-методичного центру досліджень, наукових проектів та програм Київського університету імені Бориса Грінченка, де працюю й до тепер.

 

Що для Вас означає бути випускником (цею) Київського університету імені Бориса Грінченка?

Пишаюсь, що є частиною великої ГРІНЧЕНКІВСЬКОЇ РОДИНИ!!!

 

Що Ви вважаєте своїми професійними здобутками в науковій та (чи) практичній діяльності?

Зростання як науковця так і професіонала відбулося шляхом написання дисертаційної роботи «Розвиток цифрової компетентності співробітників організаційно-навчальних підрозділів в університеті».

 

Яким чином знання й уміння, здобуті за час навчання в Університеті, вплинули на Ваш професійний розвиток, допомагають в роботі?

Вони дозволили обрати фах та дали можливість самореалізовуватися у науковій сфері.

 

Що було для Вас найцінніше в освітньому процесі під час навчання в Університеті?

Легкість, зрозумілість, практичність у викладанні. Професіоналізм співробітників Університету.

 

Які soft skills необхідні сучасному соціальному працівнику?

- критичне мислення;

- креативне мислення;

- навички планування та тайм-менеджмент;

- аналітичні навички.

 

Яким є ваше життєве гасло?

Завжди йти до своєї мети з посмішкою!

 

Що таке успіх особисто для Вас?

Успіх – це завжди досягнення поставлених цілей.

Powered by SobiPro