Освітній або науковий ступінь (напр., магістр математики, кандидат педагогічних наук….)
Магістр соціальної інформатики, викладач інформатики
Період навчання в Університеті Грінченка
2007-2013 рр.
Спеціальність
«Соціальна інформатика»
Тема кваліфікаційної (магістерської / кандидатської) роботи
Тема кваліфікаційної магістерської роботи: «Система підтримки прийняття рішень тьютором на основі нечіткого відношення»
Тема кваліфікаційної кандидатської роботи: «Розвиток цифрової компетентності співробітників організаційно-навчальних підрозділів в університеті»
Місце роботи й посада (можна весь перелік, якщо місце роботи змінювалось)
Трудову діяльність розпочала з 2010 року із посади лаборанта науково-методичного центру професійного розвитку Інституту лідерства та соціальних наук Київського університету імені Бориса Грінченка.
У 2013 році була переведена на посаду лаборанта кафедри правознавства цього ж інституту.
У 2013 році була переведена на посаду лаборанта кафедри державного управління та управління освітою Інституту суспільства Київського університету імені Бориса Грінченка.
У 2013 році була переведена на посаду методиста навчального відділу цього ж інституту .
У 2015 році була переведена на посаду методиста науково-методичного центру досліджень, наукових проектів та програм Київського університету імені Бориса Грінченка, де працюю й до тепер.
Що для Вас означає бути випускником (цею) Київського університету імені Бориса Грінченка?
Пишаюсь, що є частиною великої ГРІНЧЕНКІВСЬКОЇ РОДИНИ!!!
Що Ви вважаєте своїми професійними здобутками в науковій та (чи) практичній діяльності?
Зростання як науковця так і професіонала відбулося шляхом написання дисертаційної роботи «Розвиток цифрової компетентності співробітників організаційно-навчальних підрозділів в університеті».
Яким чином знання й уміння, здобуті за час навчання в Університеті, вплинули на Ваш професійний розвиток, допомагають в роботі?
Вони дозволили обрати фах та дали можливість самореалізовуватися у науковій сфері.
Що було для Вас найцінніше в освітньому процесі під час навчання в Університеті?
Легкість, зрозумілість, практичність у викладанні. Професіоналізм співробітників Університету.
Які soft skills необхідні сучасному соціальному працівнику?
- критичне мислення;
- креативне мислення;
- навички планування та тайм-менеджмент;
- аналітичні навички.
Яким є ваше життєве гасло?
Завжди йти до своєї мети з посмішкою!
Що таке успіх особисто для Вас?
Успіх – це завжди досягнення поставлених цілей.