Освітній або науковий ступінь (напр., магістр математики, кандидат педагогічних наук….) доктор філософії зі спеціальності 111 Математики.
Період навчання в Університеті Грінченка: 2012-2018 рр.
Спеціальність: 111 Математика
Тема кваліфікаційної (магістерської / кандидатської) роботи
Тема магістерської: Груповий аналіз нелінійних рівнянь теплопровідності.
Тема дисертації на здобуття ступеня доктора філософії: Реалiзацiї алгебр Лi на прямiй та групова класифiкацiя диференцiальних рiвнянь.
Місце роботи й посада (можна весь перелік, якщо місце роботи змінювалось)
Що для Вас означає бути випускником (цею) Київського університету імені Бориса Грінченка?
Бути членом Грінченківської родини, бути освітянином та кращим у своїй справі.
Що Ви вважаєте своїми професійними здобутками в науковій та (чи) практичній діяльності?
В практичній: викладання математики в коледжі, створення математичного гуртка, кураторство групою.
В науковій: написання статей, участь в конкурсах, підготовка студентів до конференцій та олімпіад.
Яким чином знання й уміння, здобуті за час навчання в Університеті, вплинули на Ваш професійний розвиток, допомагають в роботі?
Навчання математиці та методиці викладання математики професіоналами-викладачами університету.
Що було для Вас найцінніше в освітньому процесі під час навчання в Університеті?
Які soft skills необхідні сучасному соціальному працівнику?
Яким є ваше життєве гасло?
Йти до своєї мети та не здаватися!
Що таке успіх особисто для Вас?
Навчити учнів/студентів любити математику.