Освітній або науковий ступінь
магістр математики
Період навчання в Університеті Грінченка 2012-2018н.р
Спеціальність Математика
Тема кваліфікаційної (магістерської / кандидатської) роботи
«ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ МАТЕМАТИКИ»
Місце роботи й посада
ОКНЗ «Лозуватська загальноосвітня школа I-III ступенів №1», вчитель математики та інформатики
«Криворізька загальноосвітня школа I-III ступенів №111», вчитель математики
Що для Вас означає бути випускником (цею) Київського університету імені Бориса Грінченка?
Бути випускником престижного вузу, в якому надзвичайно кваліфіковані спеціалісти, з якими приємно спілкуватися, пізнавати новий матеріал та відкривати світ математики по новому.
Що Ви вважаєте своїми професійними здобутками в науковій та (чи) практичній діяльності?
Комунікативність, професіоналізм, самоосвіта.
Яким чином знання й уміння, здобуті за час навчання в Університеті, вплинули на Ваш професійний розвиток, допомагають в роботі?
Я розвиваюсь в сфері освіти, знаходжу спільну мову з батьками, дітьми та працюю вчителем математики.
Що було для Вас найцінніше в освітньому процесі під час навчання в Університеті?
Взаєморозуміння
Які soft skills необхідні сучасному соціальному працівнику?
Комунікабельність, адаптивність, самодисципліна, ініціативність.
Яким є ваше життєве гасло?
«Хто хоче зрушити світ, нехай зрушить себе!»
Що таке успіх особисто для Вас?
Бути щасливим в усіх сферах свого життя.