Події

Щорічно, 23 серпня, українці відзначають День прапора 2023. Свято засноване указом Леоніда Кучми в 2004 році з метою виховання поваги громадян до державних символів України.

Синьо-жовте поєднання утвердилося як українські національні кольори під час європейської «Весни народів» у 9 столітті. Але загалом ця символіка з нами зі значно давніших часів.
Поєднання блакитного тла та жовтого малюнку зустрічається в символіці українських населених пунктів, починаючи з часів Русі. Козаки використовували синє тло та малювали жовті хрести, небесні світила та зброю на полкових і сотенних знаменах.

Нині український національний синьо-жовтий прапор є державним прапором України. Впродовж історичних звершень він ставав символом боротьби за національні й соціальні права українського народу. Серце кожного українця завмирає при підйомі національного прапору. У ньому втілені віковічні прагнення до миру, праця, краса та багатство рідної землі.

Український прапор - наша гордість і найвідоміший символ України. Під час повномасштабної війни весь світ дізнався про самовідданість і хоробрість українського народу, а наш синьо-жовтий прапор вивішують з балконів, носять на собі і прикріплюють до машини на знак підтримки українців.

Державний Прапор як символ країни є втіленням національної єдності, честі та гідності, традицій державотворення, історії та сьогодення.

день прапора 2023 08 23

Важко переоцінити важливість математичних компетентностей для успішної кар’єри в галузі інформаційних технологій, адже їх наявність дозволяє спеціалістам в ІТ галузі розуміти та вирішувати складні проблеми, розробляти інноваційні технології і забезпечувати безпеку та ефективність інформаційних систем. Звичайно, рівень необхідності може варіюватись у залежності від конкретної ролі та області діяльності в ІТ, але повна відсутність математичних знань обмежує можливості спеціаліста в цій галузі і заважає розумінню базових концепцій та методів, які використовуються в роботі з інформаційними технологіями.

Макс

 

Яскравим підтвердженням того, що математика + ІТ – безпрограшний варіант для успішної кар’єри є історія випускника ОПП «Математичне моделювання» Максима Кисельова.

Максим запам’ятався своєю цілеспрямованістю та креативністю. Під керівництвом професора Володимира Прошкіна «відмінно» захистив магістерську роботу «Розробка та реалізація математичної моделі двосторонніх протистоянь за допомогою кліткових автоматів. Після завершення навчання в університеті Максим обрав кар'єру в ІТ-компанії, де обійняв посаду project manager.

У своїй новій ролі він відповідає за ефективне виконання проєктів, налагоджує зв’язки між різними департаментами компанії та активно допомагає співробітникам вирішувати поточні професійні завдання. Відповідна посада вимагає постійної аналітики і необхідний для цього відповідний рівень абстрактного мислення, за словами Максима, він здобув завдяки математичній освіті. Крім того, математична підготовка дозволяє ефективно використовує алгоритмічний підхід у поточних робочих процесах.

Максим ділиться порадою для студентів-математиків: «Навчайтеся аналізувати, а не лише завчати формули. Багато з формул можуть здатися зайвими, але уміння зрозуміти їх походження і призначення є дуже суттєвими. Математика допомагає впоратися з хаосом завдань, створюючи логічний порядок. Це надзвичайно важливо в будь-якій сфері. Так що, як би це не звучало банально, я раджу «навчатися вчитися» ».

Висловлюємо подяку Максиму за його пораду і навзаєм бажаємо нашому талановитому випускнику цікавого навчання протягом усього життя і досягнення нових професійних вершин!

Більше інформації про освітньо-професійну програму 111.00.02 Математичне моделювання можна отримати за посиланням.

З 26 по 30 червня учасниками  проєкту (Гриневич Л, Бойко М., Морзе Н., Струтинська О.) «Цифрова трансформація в освіті: найкращі дослідження ЄС» (DigTriES), Erasmus+ (Jean Monnet Module), №10109900 була  організована та успішно проведена літня школа "Найкращі ЄС практики: універсальний дизайн для навчання та використання цифрових технологій".

Метою літньої школи було ознайомити учасників з кращими практиками ЄС щодо реалізації цифрової трансформації  освіти, зокрема з технологією універсального дизайну для навчання та цифровими сервісами та технологіями, які сприяють досягненню  персоналізації освітнього процесу учнів початкової школи, здобудуть практичні навички застосування цифрових інструментів для залучення та мотивації учнів, опрацювання цифрового контенту при підготовці уроку, оцінювання учнів та організації практичної діяльності.  

В перший день говорили про цифрову трансформацію шкільної освіти як відповідь на вплив війни, політику ЄС щодо цифрової трансформації освітнього процесу, підбирали курси для підвищення рівня ЦК на порталах ЄС, досліджували тренди цифровізації освіти в ЄС та Україні, знайомилися з інструментами самооцінювання рівня ЦК вчителя та працювали з цифровими сервісами при вивченні різних предметів початкової школи.

В другий день учасники дізналися про ШІ та його використання, як асистента вчителя, про можливості використання ChapGPT, проєктування навчальних цілей та відповідної навчальної діяльності учнів початкової школи з використанням цифрових інструментів, особливості проведення, ознайомилися з шаблоном плану навчального заняття та критеріями оцінювання якості підготовленого уроку з використанням цифрових інструментів.

В третій день учасники послухали доповіді та взяли участь в інтерактивах з тем: "Особливості поколінь. Покоління Альфа", "Персоналізація навчання", "Підбір навчального контенту для учнів з різним пізнавальним стилем (за методикою VARK)", "Використання цифрових інструментів для подання навчального матеріалу в різних форматах", "Шляхи залучення учнів та інтерактивне навчання".

Четвертого дня спікери літньої школи ділилися цікавими дослідженнями про Універсальний дизайн та перешкоди навчання учнів. Учасники ознайомилися з практичними кейсами геймифікації в освіті, розглянули цифрові інструменти для додавання ігрових елементів уроку, дізналися де вони та учні використовують штучний інтелект та проглянули можливості застосування віртуальних музеїв та віртуальних лабораторій.

В заключний день говорили про самооцінювання прогресу та рефлексію на уроках, використання ЦІ. Учасники ознайомилися з ЦІ для формувального оцінювання та здобули практичні навички застосування ЦІ для формувального оцінювання.

До участі в літній школі були запрошені вчителі початкової школи, керівники (директори) та вихователі-методисти закладів дошкільної освіти, майбутні вчителі. Навчання тривало 30 годин. Після завершення літньої школи учасники отримали сертифікати про підвищення кваліфікації.

Відео-запис зустрічей можна переглянути на Ютуб-каналі проєкту-посилання.

30 червня 2023 року між Київським університетом імені Бориса Грінченка та благодійною організацією Фонд освітніх ініціатив підписано меморандум про співробітництво та партнерство.
Метою співпраці Університету та Фонду освітніх ініціатив полягає у стимулюванні та підтримці розвитку вітчизняної ІТ-індустрії шляхом активної популяризації інновацій, як необхідного та ефективного способу мислення, модернізація освіти, створення умов для підвищення якості спеціальної підготовки ІТ-фахівців у нашому університеті шляхом гармонійного поєднання науково-теоретичних знань з практичними навичками, розповсюдження новаторських ідей серед студентів, викладачів та громадськості, спонукаючи їх до активної участі у цифровій трансформації, розвитку та інтеграції цифрових технологій.
 
Ми сподіваємось на тривалу та плідну співпрацю на шляху підготовки компетентних та висококонкурентних фахівців у сфері інформаційних технологій!

 

20 червня 2023 року Національним агентством забезпечення якості освіти на своєму засідання прийнято рішення акредитувати строком на 5 років освітню програму «Інформаційна безпека держави» третього (PhD) рівня вищої освіти, галузь знань – 12 Інформаційні технології, спеціальність – 125 Кібербезпека.
Вітаємо гаранта освітньої програми д.т.н., проф. Коршун Н.В., професорсько-викладацький колектив та аспірантів кафедри інформаційної та кібернетичної безпеки імені професора Володимира Бурячка з успішним проходженням акредитації освітньо-наукової програми! Адже акредитація підтверджує якісну підготовку здобувачів, високий професіоналізм колективу кафедри та їх активну наукову діяльність. Щиро вдячні колегам з інших кафедр, які долучаються до реалізації освітньої програми, та Докторській школі Університету Грінченка за підтримку та супровід освітнього процесу!

сертифікат

 

21 червня 2023 року на Факультеті інформаційних технологій та математики пройшла церемонія випуску бакалаврів 2023 року.

Дипломи випускників ФІТМ отримали 103 випускники з різних куточків України. Дипломи з відзнакою було вручено 4 студентам.

Випускників сердечно привітали Проректор Київського університету імені Бориса Грінченка Олексій Борисович Жильцов та декан факультету Оксана Степанівна Литвин, яка відзначила випускників, які зробили внесок у розвиток нашого факультету своїми здобутками в освіті, науці, спорті, культурі, а також подякувала випускникам-членам студентського активу.

Зі словами подяки до викладачів ФІТМ від імені випускників виступили Катерина Ахмедова та Софія Герасименко.

Дорогі наші випускники, ми були щасливі, що ви були нашими студентами. За ці роки ви пройшли шлях дорослішання, набуття важливих знань і навичок. Ми впевнені, що рівень освіти та розвитку, який ви отримали в стінах нашого факультету, допоможе вам досягти всього, до чого ви прагнете, стати висококласними професіоналами та спеціалістами, якими будемо пишатися не лише ми, але й уся країна.

Ми бажаємо Вам успіхів і чекаємо побачити вас наступного навчального року знов нашими студентами, але вже на ОР «Магістр»!

Фото з урочистої церемонії випуску Факультету інформаційних технологій та математики 2023 можна переглянути за покликанням: https://goo.su/Lufi

Популяризація результатів наукового дослідження є важливим етапом у науковій діяльності. У червні 2022 року науковцями Факультету інформаційних технологій та математики: Марією Астаф'євою, Оксаною Глушак, Оксаною Литвин і Володимиром Прошкіним було проведено дослідження, спрямоване на формування концептуального розуміння математики студентами нематематичних спеціальностей у цифровому освітньому просторі.

Результати дослідження були представлені та обговорені на конференції Британської асоціації дослідників математичної освіти, яка відбулася 17 червня 2023 року в місті Манчестер, а також на семінарі кафедри математики у Шефілдському університеті 19 червня 2023 року.

Результати дослідження були високо оцінені як педагогами-практиками, так і науковцями. Крім того, автори отримали рекомендації щодо подальшого впровадження результатів своїх наукових пошуків.